فعالان حوزه ICT دستاوردهای خود را در معرض نمایش بگذارند

به گزارش سازمان خبری موبنا دکتر کمال محامدپور معاون سابق وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نزدیکی زمان برگزاری دو نمایشگاه بزرگ حوزه فناوری اطلاعات (الکامپ، تله‌کام) گفت: این موقعیت خاص برای بخش خصوصی  بیشتروجود داردکه میزان قدرت خودرا در این حوزه نشان دهند و  امکان گردهمایی متخصصین و تبادل نظر با آنان …

به گزارش سازمان خبری موبنا دکتر کمال محامدپور معاون سابق وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نزدیکی زمان برگزاری دو نمایشگاه بزرگ حوزه فناوری اطلاعات (الکامپ، تله‌کام) گفت: این موقعیت خاص برای بخش خصوصی  بیشتروجود داردکه میزان قدرت خودرا در این حوزه نشان دهند و  امکان گردهمایی متخصصین و تبادل نظر با آنان را فراهم می‌کند.
وی در ادامه سخنان خود برگزاری این دو نمایشگاه را در کنار هم مفید دانست و گفت: برگزاری این دو نمایشگاه در کنار هم و میزان مفید بودن آن بستگی به مدیریت این نمایشگاه‌ها دارد .این مدیریت می‌تواند به جای اینکه برای نمایشگاه‌ها مشکل‌ساز باشد، باعث جذب بازدیدکنندگان متخصص هر کدام به سوی خود باشد.
این استاد دانشگاه اظهار داشت: تله‌کام سال گذشته نسبت به سال‌های پیش بسیار خوب و مناسب برگزار شد در سال جدید نیزانتظار افزایش کیفیت این نمایشگاه  را داریم .که البته به نظر من این افزایش کیفیت به خود ما و چگونگی بها دادن به بخش خصوصی بستگی دارد.
وی خاطر نشان کرد: مقدار بها دادن ما به بخش خصوصی و میزان ارائه امکانات به این بخش همچون امکانات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، مادی و معنوی با قدرت مانور بخش خصوصی ارتباط مستقیم دارد این قدرت مانور می‌تواند رشد نمایشگاه را بالا ببرد.
محامدپوردر پایان اظهار داشت: تله‌کام امسال می‌تواند محکی برای مسوولین دولتی و میزان بهادادن این مسوولین به بخش خصوصی باشد.
۱۱۷/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا