سرویس پرداخت موبایل همراه اول امسال ارایه می شود

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران محمدمهدی عطوفی اظهار داشت :سرویس پرداخت موبایل توسط اپراتور اول طراحی شده و قابلیت اجرا در سیستم های بانکی کشور را دارد. عطوفی قابلیت دسترسی و سرعت انجام را از ویژگی های سرویس ” پرداخت موبایل ” بیان کرد و افزود: در …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران محمدمهدی عطوفی اظهار داشت :سرویس پرداخت موبایل توسط اپراتور اول طراحی شده و قابلیت اجرا در سیستم های بانکی کشور را دارد.

عطوفی قابلیت دسترسی و سرعت انجام را از ویژگی های سرویس ” پرداخت موبایل ” بیان کرد و افزود: در این سرویس ارایه خدمات بانکی و پرداخت همزمان پیش بینی شده است.

وی درباره نمایشگاه تله کام ۲۰۰۹ ایران گفت: نمایشگاه تله کام سی ام آبان تا سوم آذر ماه برگزار می شود و همراه اول و شرکت مخابرات ایران، شرکت مخابرات استان تهران و دیگر شرکت های همکار و دانشگاههای مرتبط با همراه اول در سالن شماره هفت نمایشگاه حضور دارند.

معاون بازاریابی همراه اول اظهار داشت: در نمایشگاه تله کام امسال ۲۴ شرکت همکار همراه اول در زمینه سرویس های ارزش افزوده به همراه ارتباطات سیار ، به بازدیدکنندگان خدمات می دهند.

این مقام مسول فقدان شرکت های قدرتمند و مناسب را یکی از ضعف های موجود در ایجاد سرویس ارزش افزوده دانست و افزود: اپراتور در این حوزه ارایه کننده زیرساخت ها است و شرکت ها باید متولی ارایه محتوا، برنامه های کاربردی و توسعه خدمات مورد نیاز جامعه باشند.

به گفته عطوفی در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۰۹، علاوه بر ۲۴ شرکت همکار و فعال در بخش سرویس های ارزش افزوده ، چهار دانشگاه امیر کبیر، تهران، تربیت مدرس و پلی تکنیک حضور دارند ارایه ۳۰ خدمت جدید از برنامه های همراه اول در این نمایشگاه است که سرویس پرداخت موبایل، آوای انتظار، سرویس خبری موبایل(mobile news ) از جمله این ۳۰ خدمت جدید است.

معاون بازاریابی همراه اول دریافت مشخصات کالا از طریق سرویس اینترنت تلفن همراه (gprs) را از دیگر سرویس های نوین همراه اول دانست و گفت: در این سرویس که در نمایشگاه تله کام ۲۰۰۹ امسال ارایه می شود، مشترک می تواند از طریق سرویس gprs با استفاده از بارکد یک کالا، مشخصات آن کالا از جمله قیمت را دریافت کند.

وی درباره سیمکارت قاصدک و امین نیز گفت: تمامی اقدامات متصوره برای ارایه این دو سیمکارت صورت پذیرفته است که پس از اخذ مجوز در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا