معرفی گوشی GD900 Crystal ال جی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی کشویی ال جی در ابعاد ۵/۱۳ در ۵/۵۲ در ۱۰۵ میلیمتر ساخته شده است.این گوشی ۱۲۷ گرمی  به راحتی در جیب جا می گیرد و از استحکام کافی برخوردار است.صفحه کلید شفاف این گوشی مهمترین ویژگی طراحی آن محسوب می شود. که بویژه در تاریکی بسیار جالب …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی کشویی ال جی در ابعاد ۵/۱۳ در ۵/۵۲ در ۱۰۵ میلیمتر ساخته شده است.
این گوشی ۱۲۷ گرمی  به راحتی در جیب جا می گیرد و از استحکام کافی برخوردار است.
صفحه کلید شفاف این گوشی مهمترین ویژگی طراحی آن محسوب می شود. که بویژه در تاریکی بسیار جالب است. کل قاب GD900 ال جی با لایه نازکی از پلاستیک شفاف پوشیده شده است .
بلندگو و دوربین مکالمه تصویری و حسگر Proximity بالای صفحه نمایش قرار دارند . این حسگر در طول مکالمه با نزدیک کردن گوشی به صورت ، صفحه نمایش را اتوماتیک قفل می کند.
سه دکمه لمسی نیز صفحه نمایش که با یک لایه از پلاستیک شفاف پوشیده شده  شامل یک میانبر به منوی مکعبی و دو کلید استاندارد Call و End است.
دکمه Off و On در بالای گوشی قرار دارد که مانند مدل Arena از آن برای قفل کردن صفحه نمایش نیز استفاده می شود .
لنز دوربین هشت مگاپیکسلی همراه آینه خودنگاره و فلش LED در قاب پشت گوشی وجود دارد که با باز کردن در کشویی گوشی مشخص می شود و در گوشی از آنها محافظت می کند.
حافظه داخلی مدل فوق ۵/۱ گیگابایت است که با مموری کارت microSD TransFlash تا ۳۲ گیگابایت ارتقا می یابد.
صفحه نمایش  مدل فوق TFT سه اینچی ۱۶ میلیون رنگ است.  کیفیت تصویر صفحه نمایش رضایت بخش است . صفحه نمایش لمسی Crystal از تکنولوژی خازنی استفاده می کند که برای ثبت یک کلیک به نیروی کمتری نیاز دارد .
در باتری از پلاستیک نرم و شفاف تشکیل شده که به راحتی خراشیده می شود.
باتری گوشی از نوع Li-Ion با توان یک هزار میلی آمپری  است که سیمکارت نیز در کنار آن قرار دارد . باتری در مکالمه مداوم تا شش ساعت و در حالت آماده حداکثر ۳۰۰ ساعت دوام می آورد .
بلوتوث نسخه دو، پشتیبانی از شبکه ۳G و سیستم پخش کننده موسیقی دیگر امکانات این گوشی است.
 Crystal ال جی از ارسال و دریافت SMS ، MMS و ایمیل پشتیبانی می کند . پیام های SMS و MMS ویرایشگر مشترکی دارند . پیام ها برای مشاهده در یک لیست استاندارد طبق تاریخ مرتب شده اند.
گوشی GD900 Crystal ال جی در بازار تلفن  همراه ۵۰۴ هزار تومان فروخته می شود.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا