بازار بی رونق گوشی تلفن همراه تکان می خورد

“محمد رحمانی” یکی از فروشندگان در این باره به خبرنگار موبنا گفت: مدتی است که بازار گوشی تلفن همراه  به دلیل کاهش قدرت خرید مردم  با مراجعه کنندگان چشمگیر روبرو نیست. وی افزود: با کاهش قیمت چشمگیر تمامی گوشی ها و عرضه جدیدترین گوشی ها از برندهایی همچون نوکیا، سونی اریکسون ،سامسونگ و ال جی در …

“محمد رحمانی” یکی از فروشندگان در این باره به خبرنگار موبنا گفت: مدتی است که بازار گوشی تلفن همراه  به دلیل کاهش قدرت خرید مردم  با مراجعه کنندگان چشمگیر روبرو نیست.
 وی افزود: با کاهش قیمت چشمگیر تمامی گوشی ها و عرضه جدیدترین گوشی ها از برندهایی همچون نوکیا، سونی اریکسون ،سامسونگ و ال جی در بازار تلفن همراه پیش بینی می شود در روزهای آتی متقاضیان گوشی تلفن همراه رو به افزایش رود.
این فعال بازار همچنین با اشاره به کاهش قیمت گوشی های گارانتی دار در بازارتهران افزود: بیشتر شرکت های واردکننده قانونی گوشی تلفن همراه، محصولات خود را با تعدیل قیمت چشمگیر به قیمت گوشی های بدون گارانتی نزدیک کرده اند.
مدیرعامل شرکت ارکان ارتباطات همراه در این باره گفت: مدتی است بازار تلفن همراه به دلیل کاهش تقاضای مشتریان روزهای بی رونقی را سپری می کند.به تبع آن قیمت تمامی گوشی ها در بازار کاهش یافته است.
“محمود بهجتی اردکانی” افزود: با عرضه گوشی های تلفن همراه با حداقل قیمت، پیش بینی می شود روزهای آینده شمار خریداران این کالای ارتباطی افزایش یابد.
بالا بودن تعرفه گوشی تلفن  همراه باعث شده بازار این کالای ارتباطی در اختیار فعالان غیرقانونی قرار گیرد و بیشتر سهم این بازار توسط قاچاقچیان تامین شود.
به گفته دست اندرکاران و کارشناسان بازار گوشی تلفن همراه، حدود ۹۵ درصد سهم بازار در اختیار واردکنندگان غیرقانونی قرار دارد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا