کاربران ۳G چاینا موبایل ۱۰۰ میلیون نفر می شوند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، چاینا موبایل در طول سال جاری به توسعه شبکه ۳G خود بر پایه TD-SCDMA پرداخت. بر اساس گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات چین در مرحله آزمایشی ارایه فناوری TD-SCDMA در ماه آوریل ۲۰۰۸ تعداد کاربران بر اساس این استاندارد به ۱.۲ میلیون نفر …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، چاینا موبایل در طول سال جاری به توسعه شبکه ۳G خود بر پایه TD-SCDMA پرداخت.
بر اساس گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات چین در مرحله آزمایشی ارایه فناوری TD-SCDMA در ماه آوریل ۲۰۰۸ تعداد کاربران بر اساس این استاندارد به ۱.۲ میلیون نفر رسید.
در مرحله بعدی چایناموبایل اقدام به ارایه این فناوری در ۳۸ شهر دیگر در سراسر چین کرد و در مرحله بعدی بیش از ۲۳۸ شهر دیگر را تحت پوشش این شبکه قرار داد و انتظار می رود تا پایان سال تمامی شهرهای این کشور تحت پوشش شبکه TD-SCDMA قرار گیرند.
شبکه های ۳G در چین در مرحله آزمایشی و ابتدایی قرار دارد.
هر سه اپراتور بزرگ چین مجوز ارایه سرویس های شبکه TD-SCDMA ، CDMA و WCDMA را دریافت کرده اند و چاینا موبایل اعلام کرد که ۸.۶ میلیارد دلار بودجه برای توسعه این شبکه ها در چین اختصاص داده است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا