نوکیا ۵۲۳۰ را به بازار آمریکا می آورد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، گوشی ۵۲۳۰ نوکیا قرار است توسط T-Mobile به بازار آمریکا عرضه شود و موفق به دریافت تاییدیه از کمیسیون فدرال مخابرات آمریکا شده است.گوشی ۵۲۳۰ یکی دیگر از گوشی های موسیقی محور نوکیا است و دارای صفحه نمایش ۳.۲ اینچی لمسی با وضوح تصویر …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، گوشی ۵۲۳۰ نوکیا قرار است توسط T-Mobile به بازار آمریکا عرضه شود و موفق به دریافت تاییدیه از کمیسیون فدرال مخابرات آمریکا شده است.
گوشی ۵۲۳۰ یکی دیگر از گوشی های موسیقی محور نوکیا است و دارای صفحه نمایش ۳.۲ اینچی لمسی با وضوح تصویر ۶۴۰ x 360 پیکسل و پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ است.
دروبین ۲ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو، مرورگر HTML ، ۷۰ مگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت microSD با قابلیت ارتقا تا ۱۶ گیگابایت از دیگر امکانات این گوشی است.
نوکیا 5230 را به بازار آمریکا می آورد

جک صوتی ۳.۵ میلیمتری، کانکتور microUSB ، بلوتوث ۲.۰ ، A-GPS ، نسخه ۳.۰ نقشه های Ovi و رادیو FM از دیگر ویژگی های این گوشی است.
این گوشی همچنین از سرویس های شبکه ۸۵۰/۱۷۰۰/۲۱۰۰ WCDMA و GSM/EDGE 850/900/1800/1900 پشتیبانی می کند.
گوشی ۵۲۳۰ دارای باتری لیتیوم یونی ۱۳۲۰ میلی آمپری است که در حال مکالمه ۷ ساعت و در حال آماده باش ۴۳۸ ساعت شارژ نگه می دارد.
۱۳۵/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا