سیستم پرداخت درجا خلافی خودرو با پیامک راه اندازی می شود

علیرضا جهانگیری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا ، با اشاره به سرویس دریافت میزان خلافی خودرو از طریق پیامک که بیش از یک سال است توسط پلیس راهنمایی و رانندگی فعال شده ، اظهار داشت : تا پیش از این صاحبان خودروها می توانستند میزان جریمه خودرو را با ارسال یک پیام …

علیرضا جهانگیری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا ، با اشاره به سرویس دریافت میزان خلافی خودرو از طریق پیامک که بیش از یک سال است توسط پلیس راهنمایی و رانندگی فعال شده ، اظهار داشت : تا پیش از این صاحبان خودروها می توانستند میزان جریمه خودرو را با ارسال یک پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۵۱۵۱ دریافت کنند. اما با راه اندازی طرح پرداخت درجا کاربران می توانند با استفاده از پیام کوتاه صورتحساب خود را بپردازند.
وی با بیان اینکه در زمان حاضر پرداخت خلافی خودرو با داشتن شماره شناسه قبض از طریق دستگاههای خودپرداز ، اینترنت ، تلفن بانک و POS ممکن است ، افزود: در فرآیند پرداخت درجا همزمان با پرداخت مبلغ جریمه از طریق پیام کوتاه ، اطلاعات موردنظر در بانک ثبت شده و به صورت آنلاین تسویه حساب صورت می گیرد. به این دلیل عدم اطمینان از پرداخت الکترونیکی از بین می رود و مراحل پیگیری نیز لازم نیست.
به گفته جهانگیری ، پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در حال توسعه سرویس های جدید با استفاده از فناوری اطلاعات است.
 128/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا