پیامک تلفن ثابت در استان خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی کارگزار اظهار کرد: سرویس پیامک تلفن ثابت در استان خراسان رضوی با تعرفه‌های مشخص و ثابت کشوری راه‌اندازی می شود. این سرویس هم‌اکنون در برخی از استان های کشور چون تهران و فارس راه‌اندازی شده و نیازمند گوشی تلفن مجهز به ارسال و دریافت پیامک …

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی کارگزار اظهار کرد: سرویس پیامک تلفن ثابت در استان خراسان رضوی با تعرفه‌های مشخص و ثابت کشوری راه‌اندازی می شود. این سرویس هم‌اکنون در برخی از استان های کشور چون تهران و فارس راه‌اندازی شده و نیازمند گوشی تلفن مجهز به ارسال و دریافت پیامک است.
وی گفت: با وجود ترافیک بالای جمعیتی در برخی از ایام سال در خراسان رضوی، شرکت مخابرات این استان توانسته با مدیریت ترافیک شبکه مشکلات احتمالی را به حداقل برساند.
کارگزار درباره تعداد مشترکان تلفن ثابت و همراه در استان خراسان رضوی نیز گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۸۵۰ هزار شماره تلفن ثابت و بیش از دو میلیون و ۵۰ هزار تلفن همراه در سطح استان وجود دارد.
مدیر عامل مخابرات خراسان رضوی با بیان این که تمامی روستاهای استان دارای ارتباط مخابراتی هستند، افزود: هم اکنون ۲۵۰ دفتر مخابراتی آنلاین نیز در سطح استان فعالند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا