گوگل در فرودگاه ها Wi-Fi رایگان ارایه می دهد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از نکسوس، گوگل درصدد است در زمان تعطیلات کریسمس ۴۷ فرودگاه آمریکا را به سرویس Wi-Fi رایگان مجهز کند.در زمان تعطیلات سفرهای زیادی از فرودگاه ها صورت می گیرد و در تماس بودن افراد با خانواده اهمیت بسیاری دارد، بنابراین گوگل قصد دارد امکان ارسال و دریافت …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از نکسوس، گوگل درصدد است در زمان تعطیلات کریسمس ۴۷ فرودگاه آمریکا را به سرویس Wi-Fi رایگان مجهز کند.
در زمان تعطیلات سفرهای زیادی از فرودگاه ها صورت می گیرد و در تماس بودن افراد با خانواده اهمیت بسیاری دارد، بنابراین گوگل قصد دارد امکان ارسال و دریافت ایمیل و مکالمه را برای مسافران در زمان تعطیلات به شکل رایگان فراهم کند.
بر این اساس کاربران هنگام تاخیر پروازها می توانند از اینترنت بهره ببرند.
گوگل اعلام کرد که از هم اکنون با فرودگاه های گوناگون و شرکت های ارایه دهنده سرویس های اینترنت در سراسر آمریکا به منظور ارایه اتصالات Wi-Fi در فرودگاه ها تا ۱۵ ژانویه ۲۰۱۰ کار می کند.
بر این اساس فرودگاه های سیاتل و بوربانک اعلام کرده اند که پس از پانزدهم ژانویه هم این سرویس را قطع نمی کنند و همچنان به ارایه سرویس Wi-Fi به شکل رایگان برای کاربران ادامه خواهند داد.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا