پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار امروز تهران

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.**نوکياگوشي ۶۱۲۰ نوکيا در بازار تلفن همراه امروز مقام پرفروش ترين مدل اين برند را به خود اختصاص داد.اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي دو ميليون و ۴۰۰ …

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.
**نوکيا
گوشي ۶۱۲۰ نوکيا در بازار تلفن همراه امروز مقام پرفروش ترين مدل اين برند را به خود اختصاص داد.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
اين گوشي با صفحه نمايش  TFT قابليت نمايش ۱۶ ميليون رنگ را داراست.
همچنين گوشي ۶۱۲۰ نوکيا داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو  مگاپيکسلي ، دوربين دوم QVGA، حافظه داخلي ۳۵ مگابايتي، ارتقا حافظه توسط (microSD (TransFlash تا دو گيگابايت است.
**سوني اريکسون
فروشندگان گوشي هاي سوني اريکسون مدل W200 اين برند را نسبت به ساير مدل ها به عنوان پرفروش ترين گوشي معرفي کردند.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي ۹۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.
گوشي w200 سوني اريکسون شباهت زيادي با مدل هاي k600 و k610 دارد و از قابليت هايي نظير دوربين و بزرگنمايي چهار برابر، حافظه داخلي ۲۷ مگابايت، قابليت ارتقا حافظه جانبي تا دو گيگابايت، مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک و امکانات SMS, MMS, Email, Instant Messaging برخوردار است.
**سامسونگ
فروشندگان گوشي هاي سامسونگ در بازار تلفن همراه مدل D900i اين برند را به عنوان پرفروش ترين گوشي معرفي کردند.
گوشي D900i که از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل ضخامت کم مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفت هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي يک ميليون و ۵۹۰ هزار ريال فروخته مي شود.
گوشيD900i سامسونگ که از ماه ژوئن سال ۲۰۰۶ وارد بازار جهاني شده جزء گوشي هاي ظريف و مدرن کشويي سامسونگ دسته بندي مي شود که با تکيه بر کيفيت بالاي راديو به بازار ارائه شده است .
قسمت کشويي اين گوشي داراي فنرهايي براي باز و بسته شدن سريع و خود کار است و در داخل آن ، اين فنرها کاملا ديده مي شود که با استفاده از آن ها مي توان با يک دست گوشي را باز و بسته کرد .
دکمه هاي شماره گيري D900i به دليل نور پس زمينه ي سفيد به طور کاملاً جداگانه و در هر شرايطي واضح و نوراني ديده مي شوند .
اين گوشي  با دارا بودن ۸۵ گرم وزن و ۹/۱۲ ميلي متر ضخامت يک گوشي ظريف محسوب مي شود ، البته بايد توجه داشت که وزن کم اين گوشي به علت استفاده از قطعات پلاستيکي به جاي قطعات فلزي است .
گوشي سامسونگ مدل D900i داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۵۶ هزار رنگ، حافظه داخلي ۶۰ مگابايت، حافظه جانبي (microSD (TransFlash و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۶۴ کاناله است.
**موتورولا
فروشندگان گوشي هاي موتورولا مدل V9 اين برند را در بازار تلفن همراه به عنوان پرفروش ترين گوشي معرفي کردند.
اين گوشي با گارانتي رسمي به بهاي سه ميليون ريال به فروش مي رسد.
اين گوشي که از سه ماهه ي دوم سال ۲۰۰۷ ميلادي به بازار معرفي شده است داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي، حافظه ۴۵ مگابايتي، ارتقا حافظه جانبي توسط 
(microSD (T-Flash تا دو گيگابايت است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا