همایش زیرساخت‌های دولت الکترونیک برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، این همایش با هدف ارائه راهبردهای توسعه زیرساخت های دولت الکترونیک ،معرفی چشم انداز و اهداف مرکز داده ملی، ارتقای دانش متخصصان این حوزه به منظور ایجاد بستر تعامل مرکز داده ملی و سایر مراکز داده برگزار می شود.در حاشیه برگزاری این همایش، نمایشگاهی از سوی شرکت های …

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، این همایش با هدف ارائه راهبردهای توسعه زیرساخت های دولت الکترونیک ،معرفی چشم انداز و اهداف مرکز داده ملی، ارتقای دانش متخصصان این حوزه به منظور ایجاد بستر تعامل مرکز داده ملی و سایر مراکز داده برگزار می شود.
در حاشیه برگزاری این همایش، نمایشگاهی از سوی شرکت های فعال در حوزه مراکز داده و همچنین بازدید از دیتاسنترهای موجود برپا می شود.
این همایش نخستین گردهمایی از سلسله همایش‌های زیرساخت‌های دولت الکترونیک است که از این پس با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار می شود.
دانشگاه‌ها، نهادهای عمومی و شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی از جمله وزارتخانه‌ها، استانداری‌ها، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه و شرکت های مخابراتی از جمله شرکت کنندگان در این همایش هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا