قیمت گوشی تلفن همراه بازهم کاهش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در پی کاهش قیمت جهانی این کالای ارتباطی و رکود بازار مصرفی گوشی در ایران از جمله دلایل این کاهش قیمت بوده است.بیشترین کاهش قیمت در بازار تلفن همراه مربوط به دو برند نوکیا و سونی اریکسون می شود.C901 ، C905 ، G900 ، X1 ، W350 ، W595 …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در پی کاهش قیمت جهانی این کالای ارتباطی و رکود بازار مصرفی گوشی در ایران از جمله دلایل این کاهش قیمت بوده است.
بیشترین کاهش قیمت در بازار تلفن همراه مربوط به دو برند نوکیا و سونی اریکسون می شود.
C901 ، C905 ، G900 ، X1 ، W350 ، W595 و F305 از گوشی های سونی اریکسون به شمار می آید که بیشترین نوسان  قیمت را به خود اختصاص داده است.
در این میان گوشی های ۵۸۰۰ ، N97 ، N86 ، ۶۳۰۳ ، ۶۷۱۰و ۶۶۰۰I نوکیا با افت قیمت ۱۰ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت.
انواع گوشی های تلفن همراه نسبت به شش ماه گذشته با کاهش قیمت چشمگیری دربازار عرضه شده است. در پی استمرار این شرایط پیش بینی می شود باز هم قیمت این وسیله ارتباطی پایین آید.
بازار تلفن  همراه از اواخر سال گذشته تا کنون به دلیل کاهش قدرت خرید مردم که کاهش تقاضا را نیز در پی داشته است و روزهای سرد و بی رونقی را سپری می کند.
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری و لوازم یدکی معتقد است: قیمت تمامی گوشی های تلفن همراه به حداقل رسیده استو در زمان حاضر متقاضیان می توانند برای خرید این کالا اقدام کنند.
“ایراهیم درستی” افزود: تنها کاهش منطقی تعرفه فعلی به چهار درصد می تواند بازار آشفته تلفن همراه را از این بی سروسامانی نجات دهد.
وی با اشاره به کاهش فعالیت فعالان قانونی و گسترش روز افزون قاچاقچیان گفت: با گسترش قاچاق این کالای ارتباطی ، گوشی هایی که قیمت آنها بالای ۲۰۰ هزار تومان قرار دارد به صورت غیرقانونی روانه بازار تلفن همراه می شود.
۱۲۹/۱۵

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا