دومین گوشی دوسیمکارته وطنی به بازار می آید

 “حمیدرضا منجی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این گوشی که قابلیت استفاده همزمان از دو سیمکارت به طور همزمان را دارد، دارای صفحه نمایش لمسی و حافظه بالا است. وی افزود: این گوشی اولین گوشی برند هیوندایی است که دارای سیستم عامل ویندوز است. منجی اشاره ای به قیمت فروش …

 “حمیدرضا منجی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این گوشی که قابلیت استفاده همزمان از دو سیمکارت به طور همزمان را دارد، دارای صفحه نمایش لمسی و حافظه بالا است. وی افزود: این گوشی اولین گوشی برند هیوندایی است که دارای سیستم عامل ویندوز است.
 منجی اشاره ای به قیمت فروش این گوشی نکرد و گفت: تا زمان عرضه نهایی این مدل جدید هیوندایی نمی توان بهای دقیق آن را اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت نیمه هادی عماد با اشاره به ادامه روند تولید داخل افزود: تنها در صورتی فعالیت تولیدکنندگان گسترش می یابد که با قاچاق گوشی تلفن همراه در سطح کشور برخورد جدی و قاطعی صورت گیرد.
وی با اشاره به وضعیت فعلی بازار تلفن همراه گوشی های داخلی افزود: بازار پرمصرف گوشی تلفن همراه وطنی در نه ماه گذشته وضعیت ثابتی را دنبال کرده است.
شرکت نیمه هادی عماد یکی از شرکت های طرف قرارداد وزارت صنایع برای تولید سالانه دو میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه در کشور بود که در اردیبهشت سال ۸۵ تفاهم نامه ای را با این وزارتخانه به امضا رساند. هم اکنون نام پنج شرکت itmc، نیمه هادی عماد، برنامه نگار، تعاونی رایانه فارس و glx در لیست تولید کنندگان داخلی قرار دارد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا