معرفی گوشی YARI سونی اریکسون

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،  گوشی YARI سونی اریکسون اولین گوشی این شرکت است که قابلیت پشتیبانی از بازی های حرکتی را دارد.Gesture Gaming یا بازی های حرکتی، به این ترتیب است که برای انجام آنها، نیازی به کلیک کردن روی دکمه ها یا حرکت دادن گوشی نیست. فقط کافی است از حرکات بدن …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،  گوشی YARI سونی اریکسون اولین گوشی این شرکت است که قابلیت پشتیبانی از بازی های حرکتی را دارد.
Gesture Gaming یا بازی های حرکتی، به این ترتیب است که برای انجام آنها، نیازی به کلیک کردن روی دکمه ها یا حرکت دادن گوشی نیست. فقط کافی است از حرکات بدن کاربر برای این کار استفاده کرد.
 دوربین این گوشی سونی اریکسون، با تجهیزات کامل  و فوکوس اتوماتیک  پنج  مگاپیکسلی ، مجهز به فلاش LED ، قابلیت تشخیص چهره برای گرفتن عکس های شفاف از چهره ها و لرزش گیر دست است.
در قسمت بالای صفحه نمایش، دو دکمه ی بسیار کوچک مخصوص بازی وجود دارد. و بین این دو دکمه، حسگر نور و دوربین دوم قرار گرفته است.
گوشی YARI سونی اریکسون دارای بهترین ویژگی های سرگرم کننده است.که برای بازی ها و برای کارهای چندرسانه ای به کار می رود.
صفحه نمایش TFT 256 هزار رنگ با دقت ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل و در اندازه ۴/۲ اینچی مجهز به حسگر ویژه ی چرخش خودکار صفحه نمایش ،فرمت های قابل پخش MPEG-4، MP3 و AAC، مجهز به سیستم نقشه یاب داخلی، ویرایش گر تصویر، سازمان دهنده یا  Organizer و سیستم پیش بینی کلمه ی T9 و کنترل حرکتی از دیگر امکانات تعبیه شده در این گوشی به شمار می آید.
 باتری گوشی YARI سونی اریکسون  لیتیومی استاندارد با توان یک هزار میلی آمپری است که در زمان انتظار۴۵۰  ساعت و در زمان مکالمه مداوم چهار ساعت دوام می آورد.
این گوشی ۱۱۵ گرمی که در ابعاد ۱۰۰ در ۴۸ در ۷/۱۵ میلیمترساخته شده در دو رنگ بندی مشکی و سفید تولید می شود.
 این گوشی کشویی دارای ۶۰ مگابایت حافظه داخلی است که با مموری کارت microSD TransFlash  تا ۱۶ گیگابایت ارتقا می یابد.
گوشی YARI سونی اریکسون هم اکنون در بازار تلفن  همراه با قیمت ۳۲۵ هزار تومان  دراختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا