مخابرات کشور در آستانه تحولی اساسی است

مسعود مقدس در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با واگذاری سهام مخابرات به کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین ، نقش دولت نقش مهمی برای اعمال نظارت در این عرصه خواهد بود.وی با بیان اینکه تغییر انحصار دولتی به انحصار خصوصی خلاف قانون در همه کشورهای دنیا است ، گفت : دولت باید …

مسعود مقدس در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با واگذاری سهام مخابرات به کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین ، نقش دولت نقش مهمی برای اعمال نظارت در این عرصه خواهد بود.
وی با بیان اینکه تغییر انحصار دولتی به انحصار خصوصی خلاف قانون در همه کشورهای دنیا است ، گفت : دولت باید وظیفه خود را در این مورد به نحوی اجرا کند که تصدی گری شبکه های مخابراتی کشور به انحصار تنها یک بخش خصوصی درنیاید.
مقدس با تاکید براینکه سهامداران جدید مخابرات می توانند با ارائه خدمات ارزش افزوده نقش مهمی در تغییر شبکه فعلی مخابرات ایران ایفا کنند ، افزود: بازار تلفن همراه اشباع شده است و اپراتورهای باید سرویس های جدیدی را روی این شبکه فعال کنند.
به گزارش موبنا اوایل مهرماه سال جاری سهام شرکت مخابرات ایران در راستای اجرای بند “ج” سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی به کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین فروخته شد و این کنسرسیوم روز گذشته ۲۰ درصد مبلغ نقدی این معامله را به دولت پرداخت کرد.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا