برای تولید مشترک گوشی با برندهای معتبر به جمع بندی نرسیده ایم

“محمد ابراهیم مطلع” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی و عدم استقبال مشتریان از گوشی های وطنی تا کنون مذاکره با برندهای معتبر خارجی برای تولید مشترک گوشی تلفن همراه به صورت موقتی متوقف شده است.وی افزود: شرایط فعلی بازار تلفن همراه به دلیل گستردگی قاچاق …

“محمد ابراهیم مطلع” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی و عدم استقبال مشتریان از گوشی های وطنی تا کنون مذاکره با برندهای معتبر خارجی برای تولید مشترک گوشی تلفن همراه به صورت موقتی متوقف شده است.
وی افزود: شرایط فعلی بازار تلفن همراه به دلیل گستردگی قاچاق متغیر است و نمی توان با این شرایط تصمیم خاصی گرفت.
وی ادامه داد: چندی پیش رییس تولیدکنندگان برای مذاکره با پنج برند مطرح دنیا اقدام کرده بودند که تا کنون نتیجه مثبتی نداشته است.
مدیرعامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران  تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی که بازار تلفن همراه کشور در تسلط قاچاقچیان قرار دارد تولید کنندگان نمی توانند به راحتی به فعالیت خود ادامه دهند.
این اظهارات در حالی بیان می شود که تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه چندی پیش گفته بودند که تولیدکنندگان برای همکاری با برند های خارجی تنها به تولید مشترک خواهند پرداخت و انجمن تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه در حال مذاکره با پنج برند مطرح دنیا است که در صورت نهایی شدن یکی از این برندها تمامی تولیدکنندگان به صورت مشترک به تولید گوشی می پردازند.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا