اعلام گوشی های پرفروش ارزان قیمت در بازار تلفن همراه

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت پایین این مدل گوشی ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.دو مدل گوشی های ۱۶۶۲ و۱۶۶۱  نوکیا که در لیست گوشی های ارزان قیمت این برند قرار دارد توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد.این دو مدل گوشی به ترتیب به بهای ۳۶  …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت پایین این مدل گوشی ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
دو مدل گوشی های ۱۶۶۲ و۱۶۶۱  نوکیا که در لیست گوشی های ارزان قیمت این برند قرار دارد توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد.
این دو مدل گوشی به ترتیب به بهای ۳۶  و ۳۵ هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
دراین میان سه مدل گوشی ۱۲۰۲ ، ۱۲۰۸، ۱۲۰۹ نوکیا که با قیمت ۲۵، ۳۵ و ۳۶ هزار تومان در بازار به فروش می رسد نیز به عنوان گوشی های خوش فروش این برند در بازار معرفی شدند.
گوشی ۱۲۰۰ نوکیا یکی دیگر از گوشی های ارزان قیمت این برند است که با بهای فروش ۲۵ هزار تومانی توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد.
گوشی J132 سونی اریکسون نیز از دیگر گوشی های ارزان قیمت موجود در بازار است که به بهای ۳۶هزار تومان فروخته می شود و مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.
مدل های C270  ، E1125 و E1070  که در لیست گوشی های ارزان قیمت سامسونگ  قرار دارد تا کنون مورد اسقبال مشتریان قرار گرفته است.
این سه مدل به ترتیب به بهای ۳۸ ، ۴۱ و ۲۵  هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا