یونسکو و پارک فناوری پردیس تفاهم‌ نامه امضاء کردند

به گزارش سازمان خبری موبنا روابط ‌عمومی پارک فناوری پردیس اعلام کرد: توسعه همکاری ‌های مشترک علمی و آموزشی شامل برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی با هدف توسعه علمی، برگزاری دوره‌های آموزشی برای انتقال فناوری، همکاری در زمینه مبادله نیروهای متخصص و توسعه علم و فناوری در مدارس از مفاد این تفاهم نامه است. رییس …

به گزارش سازمان خبری موبنا روابط ‌عمومی پارک فناوری پردیس اعلام کرد: توسعه همکاری ‌های مشترک علمی و آموزشی شامل برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی با هدف توسعه علمی، برگزاری دوره‌های آموزشی برای انتقال فناوری، همکاری در زمینه مبادله نیروهای متخصص و توسعه علم و فناوری در مدارس از مفاد این تفاهم نامه است.
رییس پارک فناوری پردیس در مراسم امضای تفاهم‌نامه مشترک با یونسکو ، اظهار داشت: با امضای این تفاهم نامه، همکاری‌های مشترکی بین دو طرف در زمینه های علمی، آموزشی و فناوری برای تامین نیاز کشور در این حوزه آغاز می‌شود.
به گفته مهدی صفاری نیا مفاد این تفاهم‌نامه بین ایران و کشورهایی که یونسکو در آنها دارای دفتر است به اجرا درخواهد آمد.
بر اساس این گزارش، “چونلی هان” نماینده و مدیر دفتر منطقه‌ای یونسکو در تهران با بیان اینکه هدف از امضای این تفاهم نامه گسترش همکاری ‌های مشترک با پارک فناوری پردیس است، گفت: یونسکو سازمان تخصصی سازمان ملل در امور فرهنگی و تربیتی و در واقع سازمان اصلی در حوزه های علمی است و پارک فناوری پردیس نیز یکی از بازوهای قدرتمند برای توسعه فعالیت‌های علمی و پیوند آن با صنعت است که بر همین اساس این تفاهم‌نامه برای توسعه فعالیت‌های مشترک دو طرف امضا شد.
وی تاکید کرد: علم و فناوری دو بازوی محرک اصلی برای رسیدن به توسعه پایدار هستند و قصد داریم در قالب این تفاهم ‌نامه مخترعان، دانشمندان و فعالان حوزه علمی را به هم پبونده داده و فعالیت آنها را تقویت کنیم تا گامی در جهت توسعه هر چه بیشتر ایران و کشورهای منطقه برداشته شود.
مدیر دفتر منطقه‌ای یونسکو در تهران با اشاره به بازدید خود از پارک فناوری پردیس ادامه داد: تحت تاثیر سرعت و کیفیت فعالیت‌ها و پیشرفتهای این پارک قرار گرفتم چرا که زمینه‌های فعالیت این مرکز مانند اتوماسیون، مکانیک و نانوفناوری از زمینه‌های پیشرو در دنیای علمی امروز هستند.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا