معرفی گوشی های پرفروش ال جی در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده  بیشترمتقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.دو مدل گوشی GC900 Viewty Smart  و GD900 Crystal ال جی که به تازگی وارد بازار تلفن همراه شده است و درلیست گوشی های خوش فروش این برند قرار گرفته است به ترتیب …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده  بیشترمتقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
دو مدل گوشی GC900 Viewty Smart  و GD900 Crystal ال جی که به تازگی وارد بازار تلفن همراه شده است و درلیست گوشی های خوش فروش این برند قرار گرفته است به ترتیب به بهای ۱۸۵ و ۵۱۰ هزار تومان به  فروش می رسد.
گوشی GC900 Viewty Smart از صفحه نمایش لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی و  ارتقا حافظ داخلی توسط مموری کارت بهره می برد.
گوشی GD900 Crystal  دارای صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی است.
گوشی kf350 ال جی با قیمت فروش ۱۷۰ هزار تومان  نیز توانسته مورد استقبال مشتریان قرار گیرد و در جایگاه سوم پرفروش ترین های این برند قرار گیرد.
این گوشی تاشو دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت است.
سه مدل گوشی KE990 ، KE970 و KF510 که به ترتیب به بهای ۲۱۰ ، ۱۲۰ و ۱۵۵ هزار تومان به فروش می رسد، مورد استقبال بیشتر مشتریان قرار گرفته است.
۱۲۹/ ۱۵

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا