ورشکستگی دفاتر خدمات ارتباطی با مراجعه مردم به پست

دفاتر ارتباطی همچنان‌ ضرردهسیداصغرزعیم در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به بحث دو نرخی بودن خدمات پستی گفت: سازمان‌های دولتی اعتبارات محدود دارند و نمی‌توانند ۴۰ درصد بودجه خدمات پستی خود را افزایش دهند.او ادامه داد: متاسفیم زمانی که خود وزات ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، فراخوانی را برای مشارکت و …

دفاتر ارتباطی همچنان‌ ضررده
سیداصغرزعیم در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به بحث دو نرخی بودن خدمات پستی گفت: سازمان‌های دولتی اعتبارات محدود دارند و نمی‌توانند ۴۰ درصد بودجه خدمات پستی خود را افزایش دهند.
او ادامه داد: متاسفیم زمانی که خود وزات ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، فراخوانی را برای مشارکت و سرمایه گذاری برای ایجاد و تاسیس دفاتر منتشر می‌کند و عده‌ای علاقه‌مند، به این سرمایه‌گذاری اقدام می‌کنند، پس از آن هیچ اقدام حمایتی از آن‌ها صورت نمی‌گیرد.
رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات ارتباطی استان تهران در ادامه یادآور شد: این موضوع نتیجه خصوصی‌سازی است و در این میان این دفاتر هستند که ورشکست شده و به دلیل گران بودن کسی برای انجام کارها و خدمات به آن‌ها مراجعه نمی‌کند.
زعیم با بیان اینکه براساس آیین‌نامه جدید که توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شده، مجموعه امور مربوط به تاسیس و نظارت بر دفاتر پیشخوان خدمات که همان دفاتر ارتباطی قدیم بودند، به کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات واگذار می‌شود که ریاست آن را معاون استانداری تهران عهده‌دار است، گفت: در این کارگروه نمایندگان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و تشکلات صنفی هر استان نیز عضو هستند و احکامشان را استانداری صادر می‌کند.
او با بیان این که این کارگروه به‌تدریج نسبت به جمع‌آوری سوابق دفاتر اقدام خواهد کرد گفت: کلیه سازمان ها و نهادهای عمومی و دولتی موظفند ضمن همکاری، خدمات خود را از طریق پیشخوان خدمت ارائه کنند و ایجاد هرگونه دفاتر مشابه تحت هر عنوان توسط دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای عمومی ممنوع است.
رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات ارتباطی استان تهران گفت: با تشکیل کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات پرونده‌هایی که دست شرکت پست است باید به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رسیده و بعد هم به کارگروه دفاتر پیشخوان خدمت ارسال شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا