نقشه تهران نوکیا رونمایی شد

به گزارش خبرنگار موبنا در نشست خبری امروز نوکیا، دو مدل گوشی های ۶۷۱۰ NAVIGATOR و N97 MINI به زودی با گارانتی رسمی  وارد بازار ایران خواهد شد.همچنین نقشه نوکیا برای تهران به طور رایگان قابل استفاده  روی گوشی های نوکیا  خواهد بود و سیستم مسیریاب نوکیا نیزبر روی آن فعال خواهد شد.N97 MINI همتای …

به گزارش خبرنگار موبنا در نشست خبری امروز نوکیا، دو مدل گوشی های ۶۷۱۰ NAVIGATOR و N97 MINI به زودی با گارانتی رسمی  وارد بازار ایران خواهد شد.
همچنین نقشه نوکیا برای تهران به طور رایگان قابل استفاده  روی گوشی های نوکیا  خواهد بود و سیستم مسیریاب نوکیا نیزبر روی آن فعال خواهد شد.
N97 MINI همتای کوچک نوکیا N97 مسیریابی را مستقیما از طریق صفحه نمایش کاملا شخصی فراهم می کند و ۶۷۱۰ NAVIGATOR نوکیا نیز یک گوشی کاملا مطابق با معیارهای راه حل های بوده که دارای کلیدهای مخصوص دستیابی سریع به جهت یابی و جستجو روی نقشه است.
این دو مدل گوشی همزمان با عرضه در اروپا و خاورمیانه وارد بازار تلفن  همراه تهران می شود.
نقشه نوکیا علاوه بر مشخص کردن موقعیت کنونی روی نقشه می تواند امکان جستجو مکان های مختلف را از طریق جستجو به همراه ذخیره کردن راه ها و مکان های دلخواه تان فراهم آورد.
در هنگام رانندگی نیز کاربر به راحتی می تواند با این سرویس به صورت دیداری و شنیداری  به سمت مقصد مورد نظر هدایت کند.
همچنین در این نشست خبرری “علیرضا شفیع پور” مدیرکل نوکیا گفت: کاربران ایرانی از این پس می توانند از مزایای  نقشه نوکیا برای تهران روی گوشی های خود استفاده کرده و به زودی نیز به کمک مسیریاب نوکیا روی نقشه مسیر خود را پیدا کنند.
وی افزود: سرویس نقشه و مسیریاب بخشی از راه حل های مبتی بر محل است که زمینه ارتباطی لازم را در جهان برای گوشی های موبایل به منظور ارائه سرویس های جدید در آینده فراهم می سازد.
وی ادامه داد: نقشه و مسیریاب نوکیا کاربران را قادر می سازد تا با یافتن موقعیت فعلی خود و همچنین موقعیت مکان و یا آدرس مبدا مورد نظر روی نقشه مسیریاب را برای رسیدن به آن شناسایی کرده و مرحله به مرحله در آن مسیر هدایت شوند.
شفیع پور تصریح کرد: mini    N97با ویژگی وطراحی نوکیا n97   در مقیاسی کوچکتر ،موبایل کامپیوترو با بدنه مقاوم است که تجربه اینترنت شخصی را به همراه مسیر یابی و موسیقی از طریق صفحه نمایش کاملا شخصی ممکن می سازد.
وی خاطر نشان کرد: nokia 6710  navigator   نیز که در طبقه گوشی هایی متوسط قرار دارد ،مجموعه
ایست از طراحی مناسب ،کارایی بالا و قیمت مناسب به همراه سیستم مسیر یابی و همچنین شکلی سازگار با ویژگی های طبیعی دست و صورت که از طریق کلید های ویژه ای به کاربران امکان بزرگ نمایی نقاط مختلف نقشه را می دهد.
در ادامه این نشست “وحید کاظمی نجف ابادی” مدیر بازاریابی نوکیا در ایران گفت:”نقشه و مسیر یاب نوکیا شامل نقشه رایگان نوکیا برای تهران به همراه مسیر یاب است که با خریداری برگه فعال سازی کاربران می توانند از نقطه ای به نقطه ای دیگر مسیر یابی نمایند.”
وی افزود: راه دیگر دسترسی به نقشه از طریق دانلود از سایت maps.ovi.com است که از نیمه اول اذر ماه در دسترس خواهد بود، ضمن انکه به زودی نقشه نوکیا برای تهران از طریق فروشگاههای مشخصی در مراکز خرید موبایل به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد داشت.
وی تصریح کرد:  این مراکز در کنار دادن اطلاعات آموزشی در زمینه سیستم مسیر یاب نوکیا به کاربران خرید برکه فعال سازی مسیر یاب را نیز برای انها مهیا خواهند نمود.
سپس امیر سلیمی ، مدیربازاریابی محصولات نوکیا در ایران به بررسی قابلیت های تکنیکی گوشی های  
۶۷۱۰ NAVIGATOR و N97 MINI پرداخت و گفت: گوشی N97 MINI   دارای صفحه نمایش ۲/۳ اینچی، صفحه کلید کامل با امکانات مسیریابی، اینترنت ، موسیقی حافظه داخلی هشت گیگابایتی ، دوربین پنج مگاپیکسلی به همراه لنز کارل زایس و توانایی صبط ویدئو با کیفیت DVD است.
وی ادامه داد: گوشی ۶۷۱۰ NAVIGATOR با داشتن کلیدهای مخصوص برای استفاده آسان از مسیریابی و نقشه و همچنین لوازج جانبی مربوط ، دوربین پنج مگاپیکسلی همراه لنز کارل زایس و فلش DUAL و صفحه نمایش ۶/۲ انچی با ۱۶ میلیون رنگ وارد بازار می شود.
در ا دامه این نشست مدیرکل نوکیا در سوال خبرنگا موبنا مبنی بر قیمت اولیه عرضه این دو گوشی گفت: تمامی گوشی هایی که برای اولین بار وارد بازار تلفن  همراه می شود با قیمت کاذب در اختیار مشتریان قرار می گیرد اما بعد از گذشت زمان بهای آن کاهش می یابد.
وی ادامه داد: قیمت گوشی های عرضه شده دربازار توسط میزان عرضه و تقاضا تعیین می  شود.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا