Creative کتاب خوان الکترونیکی جدید عرضه می کند

به گزارش گروه اخبارخارجی موبنا به نقل از ” ایپیسنتر” ،  شرکت کریتیو که تولید کننده رایانه های مالتی مدیا است ، کتاب خوان جدید و اختصاصی MediaBook را با قابلیت و کارآیی های گوناگون وارد بازار می کند.کتاب خوان های الکترونیکی این روزها تقریبا برای هم شناخته شده هستند و پس از اینکه اولین …

به گزارش گروه اخبارخارجی موبنا به نقل از ” ایپیسنتر” ،  شرکت کریتیو که تولید کننده رایانه های مالتی مدیا است ، کتاب خوان جدید و اختصاصی MediaBook را با قابلیت و کارآیی های گوناگون وارد بازار می کند.
کتاب خوان های الکترونیکی این روزها تقریبا برای هم شناخته شده هستند و پس از اینکه اولین بار کتاب خوان ” کیندل” به بازار آمد ، شرکت های تولید کننده وسایل رایانه ای دیگر هم اقدام به تولید کتاب خوان های جدید با مارک و برند خودشان کردند.
از جمله کتاب خوان های دیگر می توان از Reader – متعلق به  سونی ، Nook – متعلق به شرکت  Barnes & Noble  نام برد.
شرکت تایوانی آسوس نیز دراین زمینه فعال شده و قراراست کتاب خوان الکترونیکی به بازار عرضه کند.
کتاب خوان MediaBook Color شکرت کریتیودارای پشتیبانی  پلتفرم Zii ، صفحه نمایش لمسی و رنگی و قابلیت ارایه عکس و تصاویرویدیویی است.
جزییات بیشتر درباره این کتاب خوان الکترونیکی جدید از جمله قیمت فروش و زمان دقیق عرضه آن به بازار منتشر نشده است.
شرکت کریتیو تکنالوژی لیمیتد / Creative Technology Limited تولید کننده لوازم کامپیوتر و لوازم چند  رسانه ای است که در سنگاپور تاسیس شده است .
این شرکت از اول جولای سال ۱۹۸۱ میلادی با مدیریت اجرای “سیم وانگ هو” اداره می شود. تعداد کارکنان این شرکت درسطح جهانی  پیشتر ۵ هزار نفر بودند  که از ژانویه سال ۲۰۰۹ میلادی به علت وضعیت نامناسب اقتصادی ، ۲۷۰۰ نفر از آنها را اخراج کرد.شعبه آمریکایی این شرکت با نام Creative Labs, Inc شناخته می شود.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا