دفاتر امور مشترکان همراه اول در مکه و مدینه مستقر می شوند

علیرضا اصغرنژاد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: امسال در ایام حج یک گروه از دفتر امور مشترکان همراه اول در شهر مدینه و در مقر بعثه مقام معظم رهبری در خیابان قصرالدخیل مستقر شده و گروهی نیز در شهر مکه در کنار فروشگاه  باوارث سرویس دهی می کنند.وی ادامه داد: …

علیرضا اصغرنژاد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: امسال در ایام حج یک گروه از دفتر امور مشترکان همراه اول در شهر مدینه و در مقر بعثه مقام معظم رهبری در خیابان قصرالدخیل مستقر شده و گروهی نیز در شهر مکه در کنار فروشگاه  باوارث سرویس دهی می کنند.
وی ادامه داد: این دو مکان برای سرویس دهی به مشترکان همراه اول در ایام حج راه اندازی شده و مشترکانی که به هر دلیل سرویس رومینگ سیمکارتشان فعال نیست می توانند برای فعال کردن این ارتباط به دفاتر مذکور مراجعه کنند.
اضغرنژاد تصریح کرد: در صورت سرقت و یا سوختن سیمکارت نیز مشترکان می توانند به این دفاتر مراجعه کنند و درخواست قطع سیمکارت داده و مراتب را پیگیری کنند.
به گفته این مقام مسول در این دفاتر امور پرداخت بدهی انجام نمی شود و چنانچه زائران بیش از مبلغ رومینگ با تلفن همراه خود صحبت کنند و ارتباطشان به دلیل بدهی قطع شود ، باید یکی از بستگانشان در تهران برای افزایش شارژ سیمکارت اقدام کند.
معاون مدیرکل امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار خاطرنشان کرد: زائران ایرانی در زمان احرام حج نیز می توانند از طریق ارتباط تلفنی کاروان با دفاتر امور مشترکان مستقر در مکه ، در صورت نیاز برای قطع مفقودی سیمکارت خود درخواست بدهند.
گفتنی است امسال تعرفه‌ رومینگ برای هر سه اپراتور الجواد، زین و الاتحاد عربستان یکسان است و تماس دریافتی ۱۶۷ تومان و تماس با ایران درهمه آن‌ها ۲۵۱۲ تومان است.
همچنین هزینه ارسال پیامک ۴۲۳ تومان است و اگر مشترکی با تلفن همراه خود با شخصی که سیمکارت‌ عربستان را دارد یا با تلفن ثابت عربستان تماس بگیرد هزینه آن ۹۲۵ تومان خواهد بود.
۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا