گوشی های جدید ” ان ام سی ” وارد بازار می شود

مدیرعامل شرکت “نامداران ارتباطات همراه ” عرضه کننده گوشی های ان ام سی در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: پنج مدل گوشی جدید ان ام سی که با قیمت زیر ۲۰۰ هزارتومان در لیست واردات این شرکت قرار دارد تا سه ماه آینده وارد بازار تلفن همراه می شود.“پدرام الیکایی” …

مدیرعامل شرکت “نامداران ارتباطات همراه ” عرضه کننده گوشی های ان ام سی در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: پنج مدل گوشی جدید ان ام سی که با قیمت زیر ۲۰۰ هزارتومان در لیست واردات این شرکت قرار دارد تا سه ماه آینده وارد بازار تلفن همراه می شود.
“پدرام الیکایی” افزود: این پنج مدل گوشی چینی با امکانات مناسب همچون حافظه بالا و برخورداری از تلویزیون وارد بازار می شود.
وی ادامه داد: دو مدل از گوشی های ان ام سی با نام های n1000 و n777 وارد بازار شده است.
بر اساس این گزارش، گوشی n1000 ان ام سی با با قیمت ۱۳۵ هزار تومان در بازار عرضه شده است که از امکاناتی همچون استفاده از دو سیمکارت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی، ارتقای حافظه اصلی با مموری کارت تا دو گیگابایت و قابلیت پخش تلویزیون است.
گوشی n777 همین مارک نیز با قیمت قروش ۱۲۵ هزار تومان دارای مشخصات فنی نظیر صفحه نمایش لمسی، حافظه داخلی ۶ مگابایت و ارتقای آن تا یک گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری vga و قابلیت پخش تلویزیون است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا