نوکیا زیمنس برای ارایه شبکه LTE آماده می شود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام ای، این شرکت در حال آزمایش باندهای فرکانسی ۷۰۰ MHz و ۲۱۰۰ MHz است تا بتواند در نواحی مختلف از فرکانس های مختلف استفاده کند.به گفته یکی از مدیران ارشد نوکیا زیمنس، ترکیب شبکه برای مطابقت با بخش سخت افزاری اقتصادی LTE  همچون …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام ای، این شرکت در حال آزمایش باندهای فرکانسی ۷۰۰ MHz و ۲۱۰۰ MHz است تا بتواند در نواحی مختلف از فرکانس های مختلف استفاده کند.
به گفته یکی از مدیران ارشد نوکیا زیمنس، ترکیب شبکه برای مطابقت با بخش سخت افزاری اقتصادی LTE  همچون Flexi Multiradio Base Station و Evolved Packet Core و بخش نرم افزاری ضروری است.
شبکه های نوکیا زیمنس نقش مهمی در اکوسیستم شبکه های LTE با آماده سازی دستگاه ها برای اجرای آزمایش هماهنگی شبکه های LTE بازی می کند.
تمرکز نوکیا زیمنس بیشتر بر روی بخش سخت افزاری و نرم افزاری شبکه های LTE برای پشتیبانی از توسعه بخش اقتصادی LTE در سراسر دنیا است.
شبکه های نوکیا زیمنس در حال مدیریت و راهبرد اولین بهره وری بر روی شبکه های LTE و تغییر و تحول بر پایه ایستگاه اقتصادی و استاندارد نرم افزاری است.
انتظار می رود اولین سرویس ها LTE اواخر سال ۲۰۰۹ ارایه شود و اولین شبکه های اقتصادی اوایل سال ۲۰۱۰ برای کاربران ارایه شوند.
این شرکت پیشتر بخش سخت افزار Flexi Base Station را به اپراتورها در سراسر دنیا به فروش رساند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا