چهارمین خرید لیورپول

فعالیت لیورپول در فصل جابجایی تابستانی ادامه دارد. این باشگاه انگلیسی با جو گومز، مدافع جوان چارلتون به توفق نهایی رسید و او را رسما جذب کرد. روزنامه مترو انگلیس نوشت که قرارداد با گومز ۵ ساله و به ارزش ۳.۵ میلیون پوند است. این بازیکن جوان و ۱۸ ساله بعد از پیوستن به لیورپول …

فعالیت لیورپول در فصل جابجایی تابستانی ادامه دارد. این باشگاه انگلیسی با جو گومز، مدافع جوان چارلتون به توفق نهایی رسید و او را رسما جذب کرد.

روزنامه مترو انگلیس نوشت که قرارداد با گومز ۵ ساله و به ارزش ۳.۵ میلیون پوند است. این بازیکن جوان و ۱۸ ساله بعد از پیوستن به لیورپول گفت: بسیار خوشحال هستم که پیراهن تیم بزرگی چون لیورپول را بر تن می‌کنم. پیوستن به لیورپول رویای دوران کودکی من بود که خوشبختانه برآورده شد. برای موفقیت لیورپول نهایت تلاش خود را به کار می گیرم.

گومز چهارمین بازیکنی است که لیورپول در فصل جابجایی تابستانی جذب کرده است. این تیم پیش از این توانست با جیمس میلنر، دنی انجز و آدام پوگدان قرارداد امضا کند.

لیورپول در فصل که گذشت نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و حتی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست نیاورد. صبر هواداران این تیم سرشناس انگلیسی لبریز شده است و آنها به جز قهرمانی در لیگ جزیره به چیز دیگری راضی نمی شوند. برندان راجرز سرمربی لیورپول به هواداران این تیم قول داده است که در فصل جدید آنها را قهرمان کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا