آن سه زن

محمد صفا جویی این داستان حقیقی یا دروغ است؟ شما حدس بزنید. -حضور بانوان در ورزشگاه برگزاری مسابقات والیبال ممنوع است. حالا لحظه حقیقت فرا رسیده. «دروغ» این خبر بانوانی- ورزشگاهی حقیقت ندارد. چند خانم ایرانی که پاسپورت غیر ایرانی داشتند، در بازی اول ایران و آمریکا در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی حضور پیدا …

محمد صفا جویی
این داستان حقیقی یا دروغ است؟
شما حدس بزنید.
-حضور بانوان در ورزشگاه برگزاری مسابقات والیبال ممنوع است.
حالا لحظه حقیقت فرا رسیده.
«دروغ»
این خبر بانوانی- ورزشگاهی حقیقت ندارد. چند خانم ایرانی که پاسپورت غیر ایرانی داشتند، در بازی اول ایران و آمریکا در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی حضور پیدا کرده و به تشویق تیم ملی ایران پرداختند. (خبر آنلاین)
برخلاف جوسازی‌های کاذب رسانه‌های معلوم الحال، در مسابقه نخست ایران و آمریکا، سه چهار زن ایرانی در ورزشگاه آزادی حضور داشتند که این مشت محکمی بر دهان  دشمنان حامیان حقوق زنان در کشور عزیزمان ایران بود. متاسفانه از چندی پیش بحث حضور دوباره زنان در ورزشگاه‌ها داغ شده بود (البته من دقیقا نفهمیدم چه زمانی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ممنوع شد، چون تا جاییکه یادم هست، همین چند سال پیش بود که مردان و زنان در کنار هم تیم‌های ملی والیبال و بسکتبال را تشویق می‌کردند، که البته نیاز به تامل بسیار نیست، ما تازه از آن هشت سال درآمده‌ایم و حتما این هم از دست‌آوردهای آن دوران اسمش را نبر است.) که این حضور زنان، آب سردی بر پیکره مشوشان اذهان عمومی بود. حال بیایید این اتفاق (حضور چند زن ایرانی با پاسپورت غیر ایرانی در ورزشگاه آزادی) را تحلیل کنیم ببینیم چه طور می‌شود:
احتمال فتوشاپ: احتمال دارد کل قضیه ساختگی بوده باشد. البته گفته شده این اقدام به خاطر از دست ندادن میزبانی برای ایران در مسابقات بعد صورت گرفته که من فکر نمی‌کنم این طور باشد. مسئولان ما یا یک کار را نمی‌کنند، یا اگر بکنند به بهترین شکل آن را انجام می‌دهند.
احتمال تفاوت زنان: احتمال دارد زنانی که خارج از ایران زندگی می‌کنند و بزرگ می‌شوند، که خودشان وقتی دیدند هیچ بانویی با پاسپورت ایرانی در ورزشگاه نیست، خجالت کشیده و در بازی‌های بعدی حاضر نشوند. واقعا که مسئولان ما در هر زمینه نقص داشته باشند، در بحث اخلاق پروری یک‌اند. عالی.
احتمال آزمون دل‌نگرانی: شاید مسئولان مربوط به امور راه دادن زنان در کشور، خواستند خیلی نامحسوس ببینند واکنش‌های دل نگرانانه به حضور چهار پنج بانو در ورزشگاه چیست تا بعد ببینند می‌شود بیشترش کرد یا خیر.
احتمال نیاز به صدای سوپرانو: احتمال دارد این حضور به واسطه درخواست لیدرهای حاضر در ورزشگاه‌ها بوده باشد و آنها نیاز به صدای زیر و سوپرانو برای تکمیل شعارهای‌ تشویقی‌شان در حمایت از تیم ملی داشته‌اند و مسئولان هماهنگی‌های لازم را برای ایجاد این هارمونی فراهم آورده‌اند.
احتمال باز: احتمال باز مانند پایان باز است و هدفش این است که خوانندگان را به فکر فرو برد. فرو روید!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا