هند تلفن های اعتباری را در کشمیر ممنوع کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنابر استفاده تروریست ها برای بمب گذاری و مخفی کردن هویت شان و نگرانی دولت هند تلویزیون این کشور روز جمعه اعلام کرد که استفاده از تلفن های اعتباری در کشمیر ممنوع است.تلفن های همراه از سال ۲۰۰۳ با اجازه آژانس امنیتی این کشور …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنابر استفاده تروریست ها برای بمب گذاری و مخفی کردن هویت شان و نگرانی دولت هند تلویزیون این کشور روز جمعه اعلام کرد که استفاده از تلفن های اعتباری در کشمیر ممنوع است.
تلفن های همراه از سال ۲۰۰۳ با اجازه آژانس امنیتی این کشور در کشمیر مورد استفاده قرار گرفتند اما به تازگی با افزایش یافتن حملات و بمب گذاری ها، نسخه های اعتباری این تلفن ها مشکوک شناخته شدند.
شماره های اعتباری با امکان شارژ دقیقه ای و  خرید آسان تر نسبت به شماره های ثابت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.
کاربران تلفن های ثابت باید ماهانه هزینه استفاده از دستگاه و شماره تلفن همراه خود را بپردازند و برای خرید این شماره ها لازم است کاربران از یک سری فیلترهای امنیتی عبور کنند بنابر این باید به شکل رسمی شماره خود را ثبت کنند، اطلاعات شخصی و عکس های پاسپورت ارایه دهند.
قیام مردم کشمیر علیه حکومت دهلی نو بر اساس آمار رسمی ۴۷ هزار کشته اعلام شده است در حالی که آمار ارایه شده توسط مبارزان کشمیری این تعداد را بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار نفر اعلام کرده اند.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا