مشتریان اعتقادی به گارانتی رسمی گوشی تلفن همراه ندارند

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، عدم ارائه سرویس های مورد نظر به کاربران گوشی های گارانتی دار باعث شده است تا تمایل به خرید گوشی های گارانتی دار کاهش یابد.در همین حال اختلاف قیمت گوشی های گارانتی دار و بدون گارانتی از جمله مواردی است که باعث تمایل مشتریان به گوشی های بدون گارانتی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، عدم ارائه سرویس های مورد نظر به کاربران گوشی های گارانتی دار باعث شده است تا تمایل به خرید گوشی های گارانتی دار کاهش یابد.
در همین حال اختلاف قیمت گوشی های گارانتی دار و بدون گارانتی از جمله مواردی است که باعث تمایل مشتریان به گوشی های بدون گارانتی شده است.
بیشتر شرکت های واردکننده قانونی گوشی اقدام به تعدیل قیمت محصولاتشان و برابر بودن با قیمت های گوشی های گارانتی دار کرده اند اما با این وجود نتوانسته اند اعتماد مشتریان را به خود جلب کنند.
از سوی دیگر افزایش تقلب برخی از فروشندگان این کالای ارتباطی مبنی بر تعویض اوازم جانبی گوشی های گارانتی دار با نمونه های تقلبی آن اعتماد مشتریان از گوشی های گارانتی دار را سلب کرده است.
سود سرشار و تقاضای بالا در فروش گوشی همراه موجب شده است میزان بیشتری از عرضه در بازار ایران به گوشی‌های قاچاق اختصاص یابد.
در همین حال قاچاقچیان گوشی برای رفع این مشکل در عملی سودجویانه، کارت‌های تقلبی گارانتی را که غالبا نام آن‌ها نزدیک به نام شرکت‌های معتبر است و در برخی تنها در یک کلمه تفاوت معنایی در نام آنها وجود دارد منتشر کرده و از این رو توانسته‌اند گوشی‌های خود را با عنوان گارانتی دار به فروش برسانند.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا