وزارت بازرگانی تصمیم گیرنده نهایی ادغام اتحادیه صوتی و تصویری و دستگاه های مخابراتی است

رئیس اتحادیه فروشندگان لوزام صوتی و تصویری با بیان مطلب فوق در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری اظهار داشت: برای رفاه بیشتر کاربران گوشی تلفن همراه ، درخواست ادغام دو اتحادیه صوت و تصویری و دستگاه های مخابراتی به مجمع امور صنفی ابلاغ کرده ایم که هم اکنون در دستور کار قرار دارد.وی …

رئیس اتحادیه فروشندگان لوزام صوتی و تصویری با بیان مطلب فوق در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری اظهار داشت: برای رفاه بیشتر کاربران گوشی تلفن همراه ، درخواست ادغام دو اتحادیه صوت و تصویری و دستگاه های مخابراتی به مجمع امور صنفی ابلاغ کرده ایم که هم اکنون در دستور کار قرار دارد.
وی هدف از اجرای ادغام این دو اتحادیه نظارت جامع تر بر بازار آشفته تلفن همراه  دانست و افزود: با وضعیت فعلی و نابسامانی بازار تلفن همراه اقدام این دو اتحادیه قطعی به نظر می رسد.
درستی اظهارداشت: هم اکنون مجوز پروانه فروش گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن به اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری و تعمیرات گوشی تلفن همراه به اتحادیه دستگا ه های مخابراتی داده شده است.
درستی با اشاره به تایید نهایی معاونت توسعه بازرگانی مبنی بر مجوز پروانه فروش گوشی تلفن همراه به این اتحادیه گفت: هم اکنون این اتحادیه با وجود تمام مدارک قانونی به فعالیت خود ادامه می دهد.
این اظهارات در حالی بیان می شود که عضو هیات مدیره و سخنگوی اتحادیه دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تهران تمامی اظهارات فوق را رد کرد و گفت: تا کنون هیچ گونه دستوری مبنی بر ادغام دو اتحادیه به اتحادیه دستگاه های مخابراتی و ارتباطی اعلام نشده است.
“غلامحسین کریمی” خاطرنشان کرد: هر دو اتحادیه به صورت مجزا به فعالیت خود ادامه می دهند.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا