استفاده از پست‌بانک‌ تحول ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علی نعمتی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح بنای جدید پست‌بانک استان یزد اظهار داشت: پست‌بانک با اهتمام و جدیت اهداف ویژه خود را در راستای رضایت مردم و برطرف کردن مشکلات آنها به ویژه صاحبان صنایع دنبال می‌کند.وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات آسان و ارزان به مردم …

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علی نعمتی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح بنای جدید پست‌بانک استان یزد اظهار داشت: پست‌بانک با اهتمام و جدیت اهداف ویژه خود را در راستای رضایت مردم و برطرف کردن مشکلات آنها به ویژه صاحبان صنایع دنبال می‌کند.
وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات آسان و ارزان به مردم از اهداف مهم پست‌بانک است، افزود: طی سال‌های اخیر شاهد تغییر و تحولات بسیاری در حوزه بانکداری کشور بوده‌ایم و پست‌‌بانک نیز به دنبال تحولات بانکی در کشور ایجاد شده است.
نعمتی اظهار امیدواری کرد: با توسعه شعب این بانک بتوانیم خدمات مدنظر خود و اهداف پیش‌بینی شده این بانک را در سراسر کشور و در راستای رضایت مردم و خدمتگزاری به آنها محقق کنیم.
مدیر شعب پست‌بانک استان یزد نیز در این مراسم با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ شعبه شهری، سه باجه شهری، ۱۵۶ باجه خدمات بانکی شهری و روستایی در استان یزد به مردم ارائه خدمت می‌دهند،‌ عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۵ هزار حساب بانکی فعال در پست‌بانک استان یزد دایر است.
بهرام رضایی همچنین خاطرنشان کرد: این بانک در استان یزد تاکنون ۳۳۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات در قالب ۱۰ هزار و ۴۳۸ فقره به متقاضیان ارائه کرده است.
بنای جدید پست‌بانک استان یزد در فضایی به مساحت هزار و ۱۵۰ مترمربع در شش طبقه احداث شده است.
برای احداث این مجموعه بیش از ۶ میلیارد ریال هزینه شده است.
در مراسم افتتاح این بنا،‌ مسئولان استانی و شهرستان یزد از جمله سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار یزد حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا