عملکرد مالی موتورولا منتشر شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از موتورولا ، این شرکت درسال میلادی گذشته عملکرد مالی و وضعیت چندان مناسبی دربازار نداشت ولی ظاهرا اکنون اوضاع برای این شرکت متفاوت شده است.موتورولا در سال جاری میلادی گوشی های تلفن همراه جدید به بازار عرضه کرده و ظاهرا در آینده گوشی های بیشتری وارد …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از موتورولا ، این شرکت درسال میلادی گذشته عملکرد مالی و وضعیت چندان مناسبی دربازار نداشت ولی ظاهرا اکنون اوضاع برای این شرکت متفاوت شده است.
موتورولا در سال جاری میلادی گوشی های تلفن همراه جدید به بازار عرضه کرده و ظاهرا در آینده گوشی های بیشتری وارد بازار کرده وفعالیتش را بیشتر خواهد کرد.
عملکرد مالی این شرکت در سه ماهه سوم سال ۲۰۰۹ میلادی ارقام واعداد بهتری را نسبت به قبل نشان می دهد .
در آمد خالص  موتورولا در مدت یاد شده ۱۲ میلیون دلار رسید درصورتیکه این شرکت درمدت مشابه درسال گذشته ۳۹۷ میلیون دلار ضرر داده بود.
کاهش درآمد موتورولا درسا ل گذشته ۷.۴۸  میلیارد دلار اعلام شد درصورتیکه کاهش درآمد سه ماهه این شرکت درسال جاری میلادی به ۵.۴۵ میلیارد دلار رسید .
در آمد این شرکت در بخش دستگاههای همراه از کاهش ۴۶ درصدی معادل ۱.۷ میلیارد دلار درسال گذشته میلادی به ۴.۷ درصد درسال جاری میلادی رسید.
شرکت موتورلا اوضاع اقتصادی مناسبی را درآینده برای خود پیش بینی و ترسیم کرده است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا