اسوس مادربردهای ارتشی خود را رونمایی کرد

به گزارش موبنا، مادربردهای سری TUF (تاف) به نحوی طراحی شده اند تا بتوانند نیازهای کامپیوتری آن دسته ازکاربرانی را که عملیات سنگین و مداوم را درشرایط مختلف انجام می دهند، برطرف سازند. برای این منظور، مادربردهای سری  TUFتحت سخت ترین شرایط آزمایشگاهی  قرار گرفته که از جمله این آزمایش ها می توان به آزمایش” …

به گزارش موبنا، مادربردهای سری TUF (تاف) به نحوی طراحی شده اند تا بتوانند نیازهای کامپیوتری آن دسته ازکاربرانی را که عملیات سنگین و مداوم را درشرایط مختلف انجام می دهند، برطرف سازند. برای این منظور، مادربردهای سری  TUFتحت سخت ترین شرایط آزمایشگاهی  قرار گرفته که از جمله این آزمایش ها می توان به آزمایش” سنجش مقاومت مواد سازنده مادربرد تحت شرایط سخت” اشاره کرد که در واقع براساس نیازهای واحدهای کامپیوتری محیط های نظامی و یا ارتشی طراحی شده است و مادربردهای سری TUF توانسته اند بهترین میزان عملکرد را تحت این شرایط ازخود برجای گذارند.
گفتنی است طراحی مدل SABERTOOTH 55i ازاین سری جدید از مادربردهای اسوس برپایه مفهوم و ساختار “Marine Cool” بوده و درآن از چیپ ست Intel® P55 وویژگی های منحصربه فردی استفاده شده است.
همچنین مادربرد ASUS SABERTOOTH 55i مجهز به یک هیت سینک جدید موسوم به CeraM!X می باشد که می تواند عمل خنک سازی قطعات مادربرد را به شکلی متفاوت انجام دهد و درنتیجه پایداری مثال زدنی را برای سیستم کامپیوتری درشرایط سخت و دشوارمحیطی و ماموریتی به  ارمغان آورد.  
مادربرد SABERTOOTH 55i قادراست تا با استفاده از امکان E.S.P، تمامی قطعات خود را به شکلی کاملا بهینه  تامین انرژی کند. این انرژی بهینه شده علاوه برقطعاتی نظیرCPU و حافظه ، اسلات های PCIex16 و IC رانیز شامل می گردد.این امر علاوه بربهبود میزان بازدهی انرژی مصرفی،موجب کاهش حرارت تولید شده نیز می شود .
گفتنی است تمامی خازن های به کاررفته دراین مادربرد درآزمایش های مربوط به افزایش حرارت ویا تکان های شدید ناگهانی توانسته اند تا بدون هرگونه تغییری درمیزان کارایی، به انجام عملیات کامپیوتری ادامه دهند.ازدیگر شرایط آزمایشگاهی، نحوه کارکرد این مادربرد وقطعات آن درتغییرات آب و هوایی ناگهانی تا میزان ۶۰°C است که بازهم با موفقیت کامل توسط آنها انجام گرفت. بدین ترتیب این مادربرد و قطعات سازنده آن با گذراندن این آزمایش های سخت ودشوار و کسب تاییدیه های لازم ،می تواند به عنوان قلب تپنده سیستم های کامپیوتری تجهیزات نظامی مورد استفاده قرارگیرد.
۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا