درآمد شرکت Qwest کاهش یافت

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس ، این شرکت  همچنان برای یافتن راههای افزایش فروش  تلاش می کند.شرکت Qwest Communications International Inc. درتابستان سال جاری میلادی درمیان شرکت های مخابراتی آمریکا به رده چهارم سقوط کرد و پشت سرشرکت CenturyLink قرارگرفت.شرکت های AT&T Inc. و Verizon Communications Inc. بزرگترین شرکت های …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس ، این شرکت  همچنان برای یافتن راههای افزایش فروش  تلاش می کند.
شرکت Qwest Communications International Inc. درتابستان سال جاری میلادی درمیان شرکت های مخابراتی آمریکا به رده چهارم سقوط کرد و پشت سرشرکت CenturyLink قرارگرفت.
شرکت های AT&T Inc. و Verizon Communications Inc. بزرگترین شرکت های مخابراتی آمریکا به شما ر می آیند.
تعداد خطوط اشتراک شرکت کیووست در سه ماهه سوم سال جاری به ۷ میلیون خط رسید که نسبت به مدت مشابه درسال قبل ، ۱۲ درصد کاهش داشت.
درآمد این شرکت به ۱۳۶ میلیون دلار – یا ۸ سنت درهرسهم – در سه ماهه منتهی به ۳۰ سپتامبر سال جاری میلادی رسید که نسبت به درآمد مدت مشابه سال قبل – ۱۴۵ میلیون دلار – کاهش ۸ درصد ی در هرسهم را نشان می دهد.
سود این شرکت با کاهش ۱۰ درصدی  از ۳.۳۸ میلیارد دلار درسال قبل ، به ۳.۰۵ میلیارد دلار رسید.
شرکت آمریکایی  “کیو وست کامیونیکیشن اینترنشنال ”
Qwest Communications International, Inc درسال ۱۹۹۶ تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در شهر “دنور” ایالت کلرادو ایالات متحده قراردارد.
این شرکت در زمینه صنعت ارتباط از راه دورفعالیت دارد و خدمات و فن آوری های گوناگون از جمله   DSL, VoIP, Wireles  را عرضه می کند.
۱۳۱/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا