زین در کنیا سرویس نسل سومی ارایه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ، انتظار می رود این شرکت ۲۵ میلیون دلار حق برای کسب حق امتیاز راه اندازی سرویس یاد شده  پرداخت کند.شرکت زین کنیا برای ارایه سرویس یاد شده با شرکت ” سفری کام” (Safaricom) که امتیاز ارایه سرویس یاد شده را درسال ۲۰۰۷ میلادی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ، انتظار می رود این شرکت ۲۵ میلیون دلار حق برای کسب حق امتیاز راه اندازی سرویس یاد شده  پرداخت کند.
شرکت زین کنیا برای ارایه سرویس یاد شده با شرکت ” سفری کام” (Safaricom) که امتیاز ارایه سرویس یاد شده را درسال ۲۰۰۷ میلادی بدست آورده است ، همکاری می کند.
 دراینحال ، شرکت سفری کام به اقدام رگولاتور ها برای کاهش هزینه ارایه حق امتیاز سرویس های ۳G که با هدف جذب شرکت های اپراتوری دیگر برای ارایه سرویس شبکه های نسل سومی صورت گرفته است ، اعتراض کرده است.
انتظار می رود شرکت زین کنیا درنیمه اول سال ۲۰۱۰ میلادی سرویس مورد نظر را به کاربران کنیایی عرضه کند.
شرکت زین همچنین تسهیلات جدیدی را برای کاربران کنیایی قایل شده که از جمله آنها ، ارایه سرویس استفاده رایگان ازسرویس مکالمه  ارسال و دریافت SMS است.
مشترکان اعتباری شرکت زین کنیا می توانند در یک مدت زمانی ۷ روزه ،  3 پیام کوتاه رایگان برای دیگر مشترکان این شبکه ارسال کنند.
تعداد مشترکان سفری کام در کنیا تا پایان ژوئن  ( خرداد – تیر) سال جاری میلادی  13.8 میلیون نفر  و تعداد کاربران شرکت زین فقط ۲.۴ میلیون نفر اعلام شده است.
۱۳۱/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا