ماوس جدید ساخته شده از تیتانیوم به بازار می آید

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” انگجت”  این موشواره جدید ساخت شرکت Intelligent Design – اینتلیجنت دیزاین – است.هرچند اوضاع نابسامان اقتصاد جهانی موجب کاهش قدرت خرید مردم و درنتیجه عدم استقبال آنها از خرید لوازم گرانقیمت و غیر ضروری شده است ، با اینحال هنوز هم کالاهای گرانقیمت و لوکس …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” انگجت”  این موشواره جدید ساخت شرکت Intelligent Design – اینتلیجنت دیزاین – است.
هرچند اوضاع نابسامان اقتصاد جهانی موجب کاهش قدرت خرید مردم و درنتیجه عدم استقبال آنها از خرید لوازم گرانقیمت و غیر ضروری شده است ، با اینحال هنوز هم کالاهای گرانقیمت و لوکس از جمله گوشی های تلفن همراه ، رایانه های قابل حمل و بعضی لوازم جانبی شیک و استثنایی آنها خریداران خاص خودشان را دارند.
موشواره جدید که بیشتر به کالای ساخته شده کار دست شباهت دارد ، موشواره لیزری دارای سیستم اتصال بی سیم بلوتوث ، چرخ گردان (scroll wheel) ساخته شد ه از ماده ” نئودیمیوم” است.
این موشواره طوری طراحی و ساخته شده است که قابلیت ارگونومیک ( استفاده راحت توسط دست ) بالا دارد و کاربر براحتی از آن استفاده می کند.
قیمت فروش Titanium Mouse 1200 دلار اعلام شده است.
جزییات بیشتر درباره این موشواره از جمله زمان عرضه به بازار آن اعلام نشده است.
۱۳۱/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا