ابزاری برای اسایش صاحبان نوت بوک عرضه شد

به گزارش موبنا اکثرا دیده شده است فاصله بین مچ دستها و لپ تاپ خالی است و یا از طرفی قرارگیری  لپ تاپ که اکثرا بر روی پاها  گذاشته میشود، ایجاد گرما کرده که باعث آسیبهای جدی به کاربر میشود.به همین منظور شرکت کولر مستر وسیله ای به نام NotePAL  برای رفع این مشکل طراحی …

به گزارش موبنا اکثرا دیده شده است فاصله بین مچ دستها و لپ تاپ خالی است و یا از طرفی قرارگیری  لپ تاپ که اکثرا بر روی پاها  گذاشته میشود، ایجاد گرما کرده که باعث آسیبهای جدی به کاربر میشود.
به همین منظور شرکت کولر مستر وسیله ای به نام NotePAL  برای رفع این مشکل طراحی و ساخته است که علاوه بر نگهداری لپ تاپ ،  دارای طرح ارگونومیکی  مخصوصی میباشد که راحتی کاربر در استفاده ازنوت بوک را فراهم می آورد.
NotePAL همچنین به عنوان یک خنک کننده نوت بوک کاربرد دارد. این محصول با توجه به مواد سازنده خود که از آلیاژهای مخصوص آلومینوم ساخته شده است و همچنین وجود فن های بسیار ساکت ، نوت بوک را بسیار خنک می کند. همچنین گیره ها و پدهای مخصوصی در این محصول به کار گرفته شده تا از سر خوردن نوت بوک ها جلوگیری شود.  نوت پال ها در طرح ها و سری های  مختلفی ارایه شده اند که بسته به نوع نوت بوک ، نحوه استفاده و سلیقه کاربر و همچنین قابلیتهایی که در نوت پال  ها گنجانده شده اند قابل متفاوت هستند.
یکی از مدلهای این محصولات مدل U2   نام دارد. این مدل به عنوان یک تکیه گاه و محافظ برای نوت بوک عمل میکند به طوری که کاربر میتواند نوت بوک خود را در درون آن قرارداده و حتی در هنگام افتادن از ضربه های احتمالی به نوت بوک جلوگیری بعمل آورد.
همچنین با و جود سطح مشبک  آن فن های به کار رفته در آن را میتوان به طورسلیقه ای و بسته  به نوع نوت بوک در نقاطی که گرمای بیشتری دارند به آن متصل کرد تا بهترین نتیجه برای خنک سازی بدست آید.  
علاوه بر اینها محصول یاد شده با طراحی ویژه خود، از نوت بوک های ۱۴ تا ۱۷ اینچ به خوبی پشتیبانی بعمل می آورد.
گفتنی است NOTEPAL برای هر کسی که یک نوت بوک دارد حیاتی خواهد بود و علاوه بر زیبایی باعث افزایش کارایی و عمر قطعات درونی لپ تاپ میشود، همچنین راحتی و سلامتی را برای هر کاربری به ارمغان می آورد.
خرید این  وسیله جذاب توسط سایت معتبر سخت افزاری  overclockercafe.com توصیه شده است.
۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا