گوشی تلفن همراه Palm Pixi وارد بازار می شود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینتو موبایل” ؛  این گوشی از  15 نوامبر ( ۲۴ آبان ) سال جاری میلادی به بازار وارد می شود.گوشی یاد شده دارای قابلیت ها و سیستم های گوناگون از جمله صفحه نمایش مالتی تاچ ۲.۶۳ اینچی / ۱۸ هزار رنگ / ۳۲۰ در ۴۰۰ …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینتو موبایل” ؛  این گوشی از  15 نوامبر ( ۲۴ آبان ) سال جاری میلادی به بازار وارد می شود.
گوشی یاد شده دارای قابلیت ها و سیستم های گوناگون از جمله صفحه نمایش مالتی تاچ ۲.۶۳ اینچی / ۱۸ هزار رنگ / ۳۲۰ در ۴۰۰ پیکسلی ، دوربین ۲ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت ، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری ، فن آوری بلوتوث ۲.۱ ، حا فظه داخلی با ظرفیت ۸ گیگابایت و تراشه پردازشگر کوالکام MSM7627 است.
گوشی یاد شده که دار اندازه های ۵۵ در ۱۱۱ در ۱۰.۸۵ میلیمتر و وزن ۹۹.۵ گرم طر احی و ساخته شده است ،  با قیمت ۹۹.۹۹ دلار با قرارداد دوساله به فروش می رسد.
شرکت پالم Palm, Inc.  درسال ۱۹۹۲ در ایالات متحده تاسیس شده و دفاتر مرکزی آن در ایالت کالیفرنیا قراردارند.
فعالیت این شرکت در زمینه نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر می باشد و تولید کننده انواع گوشی های تلفن همراه از جمله Z22, Tungsten E2, TX, Treo 650, Treo 700p, Treo 755p, Treo 680, Treo 700w, Treo 700wx, Treo 750, Centro و Treo 500 است.
۱۳۱/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا