درآمد تبلیغات موبایلی در آمریکا افزایش می یابد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  براساس مطالعات انجام شده توسط موسسه تحقیقاتی  Coda Research Consultancy ، میزان درآمد تبلیغات موبایلی در آمریکا درسال ۲۰۱۰ میلادی به  یک میلیارد دلار خواهد رسید.براساس نتایج موسسه یاد شده درباره بازار پهن باند موبایلی در آمریکا ، درآمد حاصل از سرویس …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  براساس مطالعات انجام شده توسط موسسه تحقیقاتی  Coda Research Consultancy ، میزان درآمد تبلیغات موبایلی در آمریکا درسال ۲۰۱۰ میلادی به  یک میلیارد دلار خواهد رسید.
براساس نتایج موسسه یاد شده درباره بازار پهن باند موبایلی در آمریکا ، درآمد حاصل از سرویس SMS در این کشور ، افزون بر نیمی از کل درآمد موبایلی درسال ۲۰۱۰ میلادی را شامل می شود که این میزان در سال ۲۰۱۵ حدود ۳ درصد کاهش خواهد یافت .
همچنین میزان درآمد حاصل از تبلیغات موبایلی درسال ۲۰۱۵ میلادی در آمریکا ،  ۷۰ درصد کل درآمدهای موبایلی در این کشور را شامل خواهد شد.
درزمینه درآمد شرکت های اپراتوری ، درآمد حاصل از سرویس دهی دیتا – بجز سرویس SMS – با رشد ۱۹ درصدی درسال ۲۰۰۹ میلادی به ۶۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۵ میلادی افزایش می یابد در حالیکه درآمد حاصل از ارایه سرویس SMS با رشد ۱۱ درصدی به ۳۶ میلیارد دلار می رسد.
درآمد حاصل از سرویس ویدیویی مکالمه تلفنی با گوشی همراه درسال ۲۰۱۵ در آمریکا در مجموع به ۴۲۰ میلیون دلار ، در بخش امور مشترکان به ۵۳۰ میلیون دلار ، دربخش تبلیغات به ۴۲۰ میلیون دلار  و  در بخش دانلود موسیقی با استفاده از گوشی همراه به ۴۱ میلیون دلار ( درسال ۲۰۱۵ میلادی ) می رسد.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا