گوشی Yari سونی اریکسون در راه بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که در لیست جدیدترین گوشی های سونی اریکسون قرار دارد با امکانات مناسب روانه بازار می شود.این گوشی ۱۱۵ گرمی به صورت کشویی طراحی شده و  دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است.گوشی Yari سونی اریکسون که در ابعاد ۱۰۰ در ۷/۱۵ در ۴۸ میلیمتر ساخته …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که در لیست جدیدترین گوشی های سونی اریکسون قرار دارد با امکانات مناسب روانه بازار می شود.
این گوشی ۱۱۵ گرمی به صورت کشویی طراحی شده و  دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است.
گوشی Yari سونی اریکسون که در ابعاد ۱۰۰ در ۷/۱۵ در ۴۸ میلیمتر ساخته شده از ماه می سال ۲۰۰۹ میلادی وارد بازار جهانی تلفن همراه شد.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، حافظه داخلی ۶۰ مگابایتی و ارتقا با مموری کارت microSD TransFlash تا ۱۶ گیگابایت از ویژگی های این گوشی به شمار می آید.
پشتیبانی از نسل سوم ( ۳G) ، بلوتوث نسخه دو و باتری Li-Po با توان هزار میلی آمپری از دیگر امکانات تعبیه شده در این مدل گوشی به شمار می آید.
با توجه به امکانات گوشی Yari سونی اریکسون پیش بینی می شود بعد از عرضه نهایی دربازار تلفن همراه مورد  استقبال اکثر علاقمندان به این برند قرار گیرد.
۱۲۹/۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا