سود کا دی دی آی ۲۵ درصد کاهش یافت

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  سود فصلی یاد شده این شرکت از ۷۸.۶۶ میلیارد ین  درمدت مشابه درسال گذشته به ۵۸.۸۷ میلیارد ین ( ۶۴۰ میلیون دلار) کاهش یافت.همچنین درآمد این شرکت با ۹ درصد کاهش به ۸۶۹.۳۶ میلیارد ین ( ۹.۴۵ میلیارد دلار) رسید. تعداد کاربران این …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  سود فصلی یاد شده این شرکت از ۷۸.۶۶ میلیارد ین  درمدت مشابه درسال گذشته به ۵۸.۸۷ میلیارد ین ( ۶۴۰ میلیون دلار) کاهش یافت.
همچنین درآمد این شرکت با ۹ درصد کاهش به ۸۶۹.۳۶ میلیارد ین ( ۹.۴۵ میلیارد دلار) رسید.
 تعداد کاربران این شرکت تا پایان ماه سپتامبر( شهریور – مهر) سال جاری ۳۱.۲۳ میلیون نفر اعلام شده است.
همچنین میزان فشردگی فعالیت این شرکت دربازار منجر به کاهش ۲۱ درصد سود عملیاتی آن شده و به ۱۰۹.۱۶ میلیارد ین ( ۱.۲ میلیارد دلار) رسید.
سهم این شرکت در بازار درپایان سه ماهه یاد شده ۲۸.۵ درصد اعلام شده است.
 شرکت یاد شده همچنین تایید کرد طی ۶ ماه آینده به منظور افزایش سرویس های دیتا  موبایلی ، سرویس های شبکه WiMAX/CDMA برای وسایل هایبریدی ( ساخته شده از موا د مرکب ) راه اندازی و ارایه می کند.
شرکت ژاپنی کا دی دی آی / KDDI Corporation یک شرکت اپراتوری و سرویس دهی تلفن همراه است که در ۲۴ ماه مارس سال ۱۹۵۳ با نام
Kokusai Denshin Denwa Co., Ltd. (KDD)  تاسیس شده و درسال ۱۹۸۴ به Daini-Denden Planning, Inc. (DDI) تغییر نام داد. دفتر مرکزی این شرکت در شیودا / توکیو / ژاپن قراردارد. این شرکت در زمینه صنعت ارتباط از راه دور – تلفن / اینترنت / تلفن همراه ( شبکه CDMA ) – فعالیت دارد. این شرکت ۱۴ هزار و ۲۱ نفر کارمند دارد.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا