پروژه تحقیقاتی نسل چهارم تلفن همراه متوقف شده است

غلامرضا بهروزی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: سه سال است که اختصاص بودجه تحقیقاتی به بخش خصوصی حذف شده و در این راستا پروژه تحقیقاتی نسل چهارم تلفن همراه که از سال ۸۲ آغاز شده بود، در فاز پایلوت متوقف شده است.وی گفت: هم اکنون نه تنها پروژه های تحقیقاتی …

غلامرضا بهروزی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: سه سال است که اختصاص بودجه تحقیقاتی به بخش خصوصی حذف شده و در این راستا پروژه تحقیقاتی نسل چهارم تلفن همراه که از سال ۸۲ آغاز شده بود، در فاز پایلوت متوقف شده است.
وی گفت: هم اکنون نه تنها پروژه های تحقیقاتی شرکت فنون ارتباطات سیار به دلیل عدم تخصیص بودجه مسکوت مانده بلکه پروژه های اجرایی و تولیدی این شرکت نیز به دلیل عدم حمایت مسولان دولتی ناتمام است.
بهروزی با بیان اینکه انجام فاز مطالعاتی پروژه نسل چهارم تلفن همراه بدون تخصیص بودجه غیرممکن است ، خاطرنشان کرد: به دلیل همین موضوع سال گذشته ۳۰ درصد بهترین نیروهای فنون ارتباطات سیار را از دست داده ایم .
وی مدعی شد که دفتر فناوری اطلاعات ریاست جمهوری اوایل امسال نامه ای به وزارت ارتباطات مبنی بر حمایت از شرکت فنون ارتباطات سیار به عنوان تنها تولید کننده خدمات تلفن همراه در کشور طی پنج سال آینده ارسال کرد که تاکنون وزارت ارتباطات در این زمینه اقدامی صورت نداده است.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا