بازار سیمکارت همچنان روی خط رکود راه می رود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، با وجود تعادل در عرضه و تقاضا برای سیمکارت های دائمی همراه اول ، سیمکارت های اعتباری این اپراتور به دلیل استقبال مشتریان روزهای گرمی را سپری می کند.سیمکارت های اعتباری همراه اول که به نرخ دولتی ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می رسد  توانسته مورد تقاضای …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، با وجود تعادل در عرضه و تقاضا برای سیمکارت های دائمی همراه اول ، سیمکارت های اعتباری این اپراتور به دلیل استقبال مشتریان روزهای گرمی را سپری می کند.
سیمکارت های اعتباری همراه اول که به نرخ دولتی ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می رسد  توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد.
همچنین این نوع سیمکارت نیز در بازار آزاد به بهای ۳۰ هزار تومان و شماره های رند و مرتب آن با قیمت بالاتر و تا سقف ۷۰ هزار تومان به فروش می رسد.
میانگین بهای انواع کدهای سیمکارت های صفر و کارکرده دائمی همراه اول به شرح زیر است:
سیمکارت های صفر دائمی همراه اول با کدهای دو ، سه، چهار ، پنج ، شش، هفت و هشت به طور میانگین در پنج منطقه شمال، جنوب ، شرق، غرب و مرکز تهران به قیمت ۵۹۰ ، ۴۷۵، ۳۴۵، ۳۴۵، ۳۶۰ ، ۳۲۵ و ۳۱۰ هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت های کارکرده کدهای  یک، دو ، سه، چهار،پنج ، شش، هفت و هشت به ترتیب به بهای ۵۵۰ ، ۴۰۰، ۳۳۰، ۲۷۰، ۲۶۰ ، ۲۴۵ ، ۲۳۵ و ۲۱۵ هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.قیمت این سیمکارت ها در مناطق مختلف تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع شماره آن متفاوت است.
در همین حال سیمکارت های اعتباری تالیا و ایرانسل به ترتیب به بهای ۱۲ و ۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا