معرفی گوشی B7620 سامسونگ

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی B7620 Armani سامسونگ تحت سیستم عامل ویندوز موبایل نسخه شش کار می کند.این سیستم عامل از میکروسافت آفیس پشتیبانی کرده و با ویژگی جدیدی به نام Push-email همراه شده است.این گوشی ۱۶۴ گرمی در ابعاد ۵/۱۱۸ در ۴/۱۶ در ۳/۵۸ میلیمتر ساخته شده است.B7620 دارای صفحه کلید کشویی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی B7620 Armani سامسونگ تحت سیستم عامل ویندوز موبایل نسخه شش کار می کند.این سیستم عامل از میکروسافت آفیس پشتیبانی کرده و با ویژگی جدیدی به نام Push-email همراه شده است.این گوشی ۱۶۴ گرمی در ابعاد ۵/۱۱۸ در ۴/۱۶ در ۳/۵۸ میلیمتر ساخته شده است.
B7620 دارای صفحه کلید کشویی با صفحه  کلید QWERTY  است و فاصله  مناسب  بین آن ها  این امکان را به کاربر می دهد که در هنگام کار کردن با آن احساس راحتی کند.
نمایشگر لمسی آن در اندازه ۵/۳ اینچ ساخته شده است و دقت ۸۰۰ X 480 پیکسل دارد.سامسونگ B7620 Armenia گوشی تلفن همراهی بزرگ و سنگین محسوب می شود.
حافظه داخلی این مدل سامسونگ  هشت گیگابایت است که توسط مموری کارت  microSD TransFlash   تا ۳۲ گیگابایت ارتقا می یابد.دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپکسلی این گوشی مجهز به سیستم فوکوس خودکار و لنز LED flash است.همچنین دوربین این گوشی قابلیت فیلم برداری VGA 30 فریم بر ثانیه نیز است.
 از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به فناوری تشخیص لبخند و چهره اشاره کرد.
 گوشی B7620 ویژگی های ارتباطی خوبی را نیز مانند Wi-Fi یا تجهیز به بلوتوث نسخه دو  به همراه A2DP ، microUSB، گیرنده ی GPS به همراه A-GPS و خروجی TV را ارایه می کند.این گوشی دارای باتری استاندارد لیتیوم-یونی ۱۵۰۰ میلی آمپری است.
حسگر شتاب سنج برای چرخش خودکار تصویر و Turn to Mute ، گیرنده ی رادیو FM به همراه RDS و پشتیبانی ویدیوییDivX/XviD از دیگر ویژگی های این گوشی به شمار می آید.گوشی  B7620 Armani سامسونگ  تا کنون وارد بازار تلفن همراه نشده است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا