گوشی موتورولا Droid با قابلیت های GSM به بازار می آید

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل کرانچ” ،  مجهز شدن این گوشی به پشتیبانی سیستم یاد شده ، به معنای عرضه این گوشی دربازارهای دیگر هم  تلقی می شود.گفته می شود گوشی Motorola Droid یکی از بهترین گوشی های تلفن همراه دارای سیستم عامل اندروید گوگل است و مطمئنا شرکت …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل کرانچ” ،  مجهز شدن این گوشی به پشتیبانی سیستم یاد شده ، به معنای عرضه این گوشی دربازارهای دیگر هم  تلقی می شود.
گفته می شود گوشی Motorola Droid یکی از بهترین گوشی های تلفن همراه دارای سیستم عامل اندروید گوگل است و مطمئنا شرکت موتورولا مایل به فروش آن در بازارهای دیگر با هدف کسب درآمد بیشتر است.
 ” کمیسیون فدرال مخابرات ” آمریکا ( FCC ) ، عرضه مدل گوشی یاد شده را که دارای قابلیت GSM باشد و قابلیت همخوانی وکار با تمامی شبکه های GSM جهانی را داشته باشد ، اعلام کرده است.
نکته جالب تر دراین باره اینکه گوشی تلفن همراه موتورولا GSM Droid قابلیت پشتیبانی سیستم اتصال شبکه WCDMA شرکت ای تی اند تی (AT&T) را با باندهای فرکانسی ۸۵۰ و ۱۹۰۰ مگاهرتس دارد. فرکانس های یاد شده معمولا توسط شرکت های اپراتوری در کانادا استفاده می شوند.
به هرحال ،  این موضوع به معنای شراکت وریزون در عرضه گوشی موتورولا Droidبا شرکت ای تی اند تی در آینده نزدیک نیست.
 اما ، شرکت های کانادایی  Rogers, Bell و Telus به احتمال زیاد گوشی یاد شده را طی ماههای آینده یا حتی هفته های آینده به بازار عرضه خواهند کرد.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا