گزارش خصوصی سازی مخابرات اواسط ماه جاری به مجلس ارائه می شود

حمید رضا فولادگر درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: پیش نویس گزارش بررسی خصوصی سازی که بخش اعظم آن به فرایند واگذاری سهام مخابرات اختصاص یافته،آماده شده است.وی با بیان اینکه قرار بود این گزارش آخر مهرماه ارائه شود که به دلیل تعطیلی مجلس به تعویق افتاده است، افزود: مشکلات کلی، چالش ها …

حمید رضا فولادگر درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: پیش نویس گزارش بررسی خصوصی سازی که بخش اعظم آن به فرایند واگذاری سهام مخابرات اختصاص یافته،آماده شده است.
وی با بیان اینکه قرار بود این گزارش آخر مهرماه ارائه شود که به دلیل تعطیلی مجلس به تعویق افتاده است، افزود: مشکلات کلی، چالش ها و موانع پیش روی وزارتخانه های فعال در زمینه خصوصی سازی مورد بررسی قرارگرفته است.
رییس کمیسیون اصل ۴۴ با بیان اینکه همچنین چارت فعالیت وزارت خانه های فعال در روند خصوصی سازی بررسی شده است، وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات، نیرو، صنایع ومعادن ونفت را جزو این وزارتخانه ها دانست.
فولادگر پیش ازاین اعلام کرده بود که واگذاری سهام شرکت مخابرات به کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین مورد برسی قرار می گیرد.پنجم مهرماه ، ۵۰ درصد بعلاوه یک سهم شرکت مخابرات ایران ازطریق بورس به کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین واگذار شد.
با این عرضه بزرگترین واگذاری تاریخ بورس ایران صورت گرفت اما به دلیل آنکه این کنسرسیوم به نهادهای دولتی تعلق داشت با اعتراض بسیاری از نمایندگان و کارشناسان روبرو شد.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا