ای تی اند تی از چند شرکت شکایت کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” فون اسکوپ” ، ای تی اند تی علیع  شرکت های  LG, Samsung, Chunghua, AU Optronics و چند شرکت دیگر به دادگاهی در سان فرانسیسکو شکایت کرده است.ای تی اند تی مدعی است این شرکت ها طی توطئه با تبانی ، زمانیکه این شرکت ۳۰۰ میلیون …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” فون اسکوپ” ، ای تی اند تی علیع  شرکت های  LG, Samsung, Chunghua, AU Optronics و چند شرکت دیگر به دادگاهی در سان فرانسیسکو شکایت کرده است.
ای تی اند تی مدعی است این شرکت ها طی توطئه با تبانی ، زمانیکه این شرکت ۳۰۰ میلیون گوشی تلفن همراه دارای صفحه نمایش LCD را خریده است ، قیمت این گوشی ها را دربازار افزایش داده اند.
گفته شده است ، این اقدام ای تی اند تی مطمئنا اقدام خوبی نیست و چنانچه این شرکت در این مناقشه پیروز شود ، باید انتظار داشت شرکت های یاد شده باید مقادیر بسیاری بابت خسارت به ای تی اند تی پرداخت کنند.
درخاتمه می توان گفت ، اولین بار نیست که شرکت های تثبت کننده قیمت های LCD باید بخاطر اشتباهاتشان جریمه پرداخت کنند.
شرکت ای تی اند تی یکی از شرکت های بزرگ اپراتوری ارتباط ازراه دور و مخابراتی ایالات متحده آمریکا است.
ایالات متحده آمریکا با ۱۸ شرکت اپراتوری دارای ۲۴۳ میلیون مشترک تلفن همراه است(ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی) که این تعداد معرف ضریب نفوذی معادل ۸۱درصد هستند.
شرکت ای تی اند تی پیشتر بزرگترین شرکت مخابراتی – اپراتوری آمریکا به شمار می رفت ولی با خرید شرکت آلتل توسط وریزون وایرلس و نهایی شدن آن در ماه ژانویه سال ۲۰۰۹ میلادی ، وریزون وایرلس از نظر تعداد کاربران – بیش از ۷۰ میلیون کاربر-  ؛ در آمریکا در رتبه اول جا گرفت .
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا