همکاری اریکسون و سامسونگ درزمینه LTE

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا  به نقل از ” سلولار نیوز” ،  شرکت اریکسون اعلام کرد آزمایش  همخوان کردن  مودم های سامسونگ و شبکه LTE اریکسون با موفقیت انجام شد.سامسونگ اخیرا موفق به کسب مجور وعقد قرار داد تامین مودم های شبکه LTE برای شرکت سوئدی ” تلیاسونرا” (TeliaSonera) شده است.معاون ارشد و رییس …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا  به نقل از ” سلولار نیوز” ،  شرکت اریکسون اعلام کرد آزمایش  همخوان کردن  مودم های سامسونگ و شبکه LTE اریکسون با موفقیت انجام شد.
سامسونگ اخیرا موفق به کسب مجور وعقد قرار داد تامین مودم های شبکه LTE برای شرکت سوئدی ” تلیاسونرا” (TeliaSonera) شده است.
معاون ارشد و رییس بخش شبکه های اریکسون  گفت : اولین باراست که یک همخوانی تجاری و استاندارد یک وسیله LTE با داشتن  قابلیت کارآیی کامل با یک شبکه LTE تولید و مورد استفاده قرار می گیرد و این یک نقطه عطف و مرحله مهم برای شرکت اریکسون و صنعت موبایل است.
وی افزود،  اریکسون درنظر دارد فن آوری پیشرفته اش را درزمینه LTE برای کمک به مشترکانش با هدف وارد شدن به عصری جدید در ارتباطات ، بهبود تجربه عملی ( کاربران) در استفاده از سرویس پهن باند موبایلی ؛ عرضه کند.
این مدیر ارشد اریکسون همچنین گفت ، همکاری اریکسون با سامسونگ موفق بوده و بیانگر این حقیقت است که سرویس های LTE بزودی آماده ارایه دربازار است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا