حتی‌الامکان از دریافت اطلاعات با بلوتوث خودداری کنند

به گزارش سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) همراه‌اول جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی برای مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری، آنها را به رعایت نکاتی توصیه کرده است.مشترکان همراه اول به منظور جلوگیری از هرگونه سوء‌استفاده از تلفن، همواره پین سیم‌کارت و کلمه عبور گوشی را فعال کنند.درصورت مفقود شدن سیم‌کارت مشترکان در اسرع …

به گزارش سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) همراه‌اول جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی برای مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری، آنها را به رعایت نکاتی توصیه کرده است.
مشترکان همراه اول به منظور جلوگیری از هرگونه سوء‌استفاده از تلفن، همواره پین سیم‌کارت و کلمه عبور گوشی را فعال کنند.
درصورت مفقود شدن سیم‌کارت مشترکان در اسرع وقت از طریق دفاتر خدماتی سراسر کشور و در تهران در ایام تعطیل از طریق ادارات مشترکان رسالت یا شهید یگانه در خصوص اعلام مفقودی آن اقدام و در ازای آن حتما رسید دریافت کنند.
همراه اول همچنین هشدار داده است تبادل اطلاعات از طریق بلوتوث روش نامطمئن و خطرناکی است، لذا به منظور جلوگیری از سرقت اطلاعات گوشی و تلفن خویش، حتی‌الامکان از دریافت اطلاعات به این طریق خودداری کنند.
در این اطلاعیه همچنین آمده است در مناطق مرزی، همیشه احتمال ورود به شبکه تلفن‌همراه کشورهای همسایه وجود دارد؛ با انتخاب دستی شبکه‌های همراه کشورمان، از پرداخت هزینه کارکرد رومینگ بین‌الملل ناخواسته پیشگیری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا