همکاری فنی پیشگامان کویر یزد با سهامداران جدید مخابرات

مصطفی سجادی درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، با بیان اینکه کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین مذاکراتی را مبنی بر فروش سهام مخابرات با شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد داشته است ، اظهار داشت: تملک سهام مخابرات به صورت مشارکتی با کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین با محدودیت قانونی روبه رواست.وی گفت: به دلیل اینکه پیشگامان …

مصطفی سجادی درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، با بیان اینکه کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین مذاکراتی را مبنی بر فروش سهام مخابرات با شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد داشته است ، اظهار داشت: تملک سهام مخابرات به صورت مشارکتی با کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین با محدودیت قانونی روبه رواست.
وی گفت: به دلیل اینکه پیشگامان کویر به عنوان تعاونی مشغول به فعالیت است برای تملک سهام مخابرات به این شکل با محدودیت مواجه خواهد بود.
سجادی اظهار داشت: کلیات همکاری اجرایی و فنی پیشگامان کویر یزد با توسعه اعتماد مبین مورد توافق دو طرف قرارگرفته اما در زمینه خرید سهام باید بررسی های حقوقی صورت گیرد.
به گزارش موبنا پنجم مهرماه جاری کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین در مزایده ای که شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد و شرکت سرمایه گذاری اقتصاد مهر ایرانیان در آن حضور داشتند موفق به خرید ۵۰ درصد به علاوه یک سهم از سهام شرکت مخابرات ایران شد.
هفته گذشته کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین از آمادگی این کنسرسیوم برای استفاده از امکانات و ظرفیت شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد خبر داد و اعلام کرد که کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین در مسیر پیش روی خود آمادگی دارد از تمام ظرفیت‏های موجود در کشور به ویژه شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد که از بنگاه‏های به نام حوزه فناوری اطلاعات است، به هر شکل یاری جسته و حرکت به سوی قله‏ های پیشرفت درعرصه ICT کشور را شتاب بخشد.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا